OSTATNÍ

LONDON

6:48:00 Nela Procházková 9 Comments

Ahoj , milé krásky :)

dnes tu pro Vás mám neobvyklí článek je to spíše informace :), protože 17. května odjíždíme ze školou do Londýna tak nevím jestli budu přidávat články každopádně se budu snažit je na blog dát :) ale nic neslibuji... V Londýně budu 5 dní takže do 21.května.Plánuji potom určitě napsat článek co jsem si tam koupila jaké to tam bylo atd... samozřejmě že budu i fotit takže Vám na blog dám i nějaké fotky :), budu fotit foťákem zn. nikon :)...


Dále si můžeš přečíst

9 komentářů:

  1. Upřímně ti ten výlet závidím, Londýn to je můj sen. Užij si to tam :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) , určitě se tam jednou také podíváš.Když jsem byla malá tak jsem vždy říkala , na co se učit angličtinu, když do Anglie nikdy nepojedu :D..

      Vymazat
  2. Ja som bola v Londyne pred mesiacom a pol a bol to mega zazitok :)

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti věřím :), na tvůj blog se moc ráda mrknu...

      Vymazat
  3. taky chci do Londýna :)
    mrkni i na můj blog: http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam jednou podíváš :-), moc ráda se na tvůj blog mrknu...

      Vymazat
  4. Aj ja odchádzam do Londýna o dva týždne- ale na pol roka :)))
    Ak hceš mrkni môj blog scienceofklaulia.blogspot.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja odchádzam do Londýna- ale na pol roka :))))
    Mrkni môj blog ak chceš :)
    scienceofklaulia.blogspot.com
    Pekný deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji Ti ať se ti daří :)), určitě se na tvůj blog moc ráda mrknu...

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!