MÓDA

Moje lásky aneb converse

10:15:00 Nela Procházková 0 Comments

Přeji Vám krásný nedělní den, 
dnes jsem si pro Vás připravila takový dost netradiční článek :-) a dalo by se říct i menší recenze...

Jak už s názvu vyplývá tak moje lásky jsou úplně "ťuťu ňuňu" converse botky <3.
A jak jsem na ně narazila? Jsou to moje úplně první botky značky converse, napřed si je koupila sestra :3 no a já se do nich hned zamilovala, naštěstí jsem měla narozeniny takže jsme je hned večer s tátem objednali přes e-shop FOREVER 21, cena byla slušná a to 870 Kč ( byli zlevnění z 2.600 Kč) + doprava vešli jsme se do 1000 Kč , což je krásná cena za pravé conversky...

Chvíli mě tedy trvalo si zvyknout na šněrování , někdy mi to trvalo i několik minut :/ , ale teď už je mám zavázané cca za 50 sekund.A jsou boží všem doporučuji koupit :o)...

Přeji Vám krásný start do nového týdne :-)
Vaše Nela


Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!