MÓDA

PLAVKY NA LÉTO 2014

16:42:00 Nela Procházková 1 Comments

Ahoj!
rozhodla jsem se že napíšu článek o plavkách , jaké typy se mi libí atd. Protože si vybírám plavky na léto a opravdu nevím jaké si vybrat , tak třeba mě pomůžete v rozhodování :-)...


Moje oblíbené barvy jsou tyrkysová,růžová a fialová, prostě takové ty světlé, veselé barvičky.Typy plavek se mi líbí i bez ramínek ale mám strach si je pořídit, jelikož je mi teprve 13 let...

Minulí rok jsem měla takové růžovo-bílé s kytičkami, ale letos bych chtěla nějaké originální :).Hodně se mi líbí od značky F&F, H&M...

Tyto jsou opravdu nádherné u mě na prvním místě :)
Cena vrchního dílu je 299 Kč a spodního 229 Kč


Tyto jsou také nádherné,jen mi vadí že jsou celé bílé a bez ramének.Ale úžasně budou vypadat na postavě až budete opálení :).Cena vrchního dílu je 329 Kč a spodního 239 Kč...
Tento vršek s H&M je nádherný :))
Cena je 399 Kč což je celkem dost...


Tento je takový obyčejný ale něco v sobě má čím je krásný :))
Cena je 399 Kč


Doufám že jsem Vám nahodila trochu inspirace :)))

Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. Ty druhé jsou opravdu nádherné! Ráda bych si nějaké takové pořídila :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!