TIP

Zlato nebo stříbro ?

10:40:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj, holky...

také se někdy nemůžete rozhodnout jestli si vzít zlato či stříbro ? Mám to někdy stejné :) ale spíše se rozhodnu pro stříbro , přijde mi více něžné a společenštější.Ale pokud třeba vybíráte náušničky pro mimčo tak to je opravdu těžké, já když jsem byla malá tak jsem měla náušničky ze zlata s malými červenými diamanty :), zato neteř Lili měla stříbrné náušničky s růžovými diamanty a neteřinka Emma má podobné jako měla Lili :).Pokud se Vám ale líbí obě varianty tak si můžete zakoupit nějaký šperk s bílého zlata a tuhle variantu bych si vybrala já...

Varianta bílého zlata :) 


Varianta zlata 



Varianta stříbra 


Šperky naleznete zde - http://www.klenotnictvi-online.cz/

Článek byl vytvořen pro Blogerky.cz

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!