OSTATNÍ

Back from London!

9:07:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoooj,
konečně tu pro Vás mám článek o Londýnu :))...
Bylo tam krásně , vůbec nám tam nepršelo , až na cestu zpět do Česka , tak v noci nám trochu sprchlo , ale ráno bylo zase sluníčko.
Za tu dobu co jsem tam byli , tak jsme toho prošli opravdu mnoho :) někdy se mi už  ani ,nikam nechtělo jít :( Ale znáte ty (staré) průvodkyně :)).

Jak už jsem řekla , prošli jsme toho opravdu hodně :)), ze všeho fotky nemám, ale z fotek jsem udělala tři koláže , takže je to pěkně dohromady :)).

Byli jsem na London Eye a strašně jsem se bála , kdo má strach z výšek , tak jako já , tak to pochopí :) , ale řekla jsem si že , když už tu jsem , tak nebudu "posera" a půjdu tam , co když už se sem nikdy nedostanu :).
Poté jsem šli čtvrtí Westminster k Buckinghamskému paláci :) , který je nádherný, pak jsem šli na Trafalgarské náměstí a Leicesterské náměstí a nakonec Covent Garden...
Další den  jsme , měli návštěvu královského zámku Windsor :)) a nakonec Legoland!
Poté muzeum Madame Tussaund´s a prohlídku katedrálu sv. Pavla, pak Tower Bridge, Belfast a potom jsem , jeli lodí do Greenwich a pak tradááá domů!

Hello London!












Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!