recenze

ESSENCE-ROAD TRIP

9:37:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj,
mám tu pro Vás,inspiraci na novou edici od značky essence :), tato edice se mi celkem líbí, (to jsem hodně vybíravá , náročná).Edice by měla zavítat i k nám , ale kdy to nevím :(.
Edice se skládá s dvou variant očních stínu a očních linek , na výběr máte s odstínu 01 highway to pretty! a 02 i don´t care! I love it! Líbí se mi oba odstíny, ale více se mi líbí ta 01, cena je 65 Kč.
Pak tu máme mini balzám na rty , který mě teda nijak zvlášť neuchvátil :(, nelíbí se mi ani moc to balení!Zase máte na výběr z dvou odstínu 01 hit the road, red! a 01 my sweet escape, ale kdyby jsem si měla vybrat tak si vyberu ten druhy :).Cena je 55 Kč.Dále tu máme další balzám na rty , ale tentokrát v kelímku a je pouze v jednom odstínu 01 young, wild, awesome, balzám se mi moc nelíbí :( , cena je 80 Kč.Pak tu v edici nalezneme i blush a highlighter , pouze v jednom odstínu 01 highway to pretty! , cena je 100 Kč.Lakyyy , ano i v této edici je nalezneme. A to rovnou ve čtyřech odstínech, 01 hit the road, red! (ten se mi hodně líbí , ale spíše mi připomíná Vánoce), 02 on the road again, ten mi přijde takový nudný , ale třeba na svatbu bude krásný :).03 i don´t care! I love it! Tato barvička mě naprosto uchvátila.04 my sweet escape, mám stejný názor jak na 02 :).Cena je 50 Kč.Styling set , super věcička do kabelky! A ten design boží! 01 adventure is out there.Cena 104 Kč.Také tam nalezneme suchý šampón , který opravdu využije každá kráska!(brzy na něj čekejte recenzi , ale bude od značky balea).Tento stojí 80 Kč.Pak také naleznete vlhčené ubrousky do kabelky v balení je 15 kusů , cena je 30 Kč.A potom cestovní tašku , je moc pěkná ,ale ta mapa se mi prostě nelíbí (možná ,když to opravdu někdo šikovný zkombinuje s nějakým krásným outfitem ,tak to bude bomba!)Cena je 100 Kč.
A co se líbí Vám v téhle edici ? 
Více naleznete ZDE



Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Mám zálusk na ty laky (ještě aby ne :D). Na stránkách píší, že kolekce by již měla být v drogeriích, ale zatím jsem ji enviděla. Ty ano? :) Docela ráda bych totiž něco ulovila :D Dík moc :)
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také miluji laky :)), zatím jsem kolekci neviděla, dnes jsem se totiž vrátila z dovolené!
      Nemáš zač :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!