OOTD

Hooray holidays begin! - Outfit

13:32:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahojte!
konečně prázdniny, to si řekli podle mě všichni :), dobrodružství začíná a hlavně oddych od školy, učitelů , ale zas o více starostí do nového ročníků, dnes jsem úspěšně dokončila sedmí ročník a po prázdninách do osmého! 
Tento článek bude velmi krátký a stručný , protože se musím začínat balit sice to největší balení nastane zítra a v neděli ráno, budu běhat po baráku a shánět vše co jsem si zapomněla , ale to asi , každý zná. Jedu totiž s mamkou, tetou, ještě jednou tetou a s kamarádkou na chalupu , škoda že jen na čtyři dny , ale i tak si užijme spoustu srandy a vzpomínek :))...

Jaké plány máte vy? 

Dnes jsem si pro Vás připravila ještě outfit co jsem , měla na ukončení školního roku :)...
PS: Omlouvám se že oblečení jsem , neměla na sobě :((
Vlasy jsem měla spletený do rybího copánku :))
Leginy- ?
Sukně do pasu- C&A
Tílko s mašlí- C&A
Svetřík- H&M
Baleríny- HUMANIC
Náušnice- I am
Řetízek- ?

Omlouvám se za kvalitu fotek, foceno mobilem...
Detail mašličky
Mějte se krásně a užívejte si prázdnin!



Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Moc pěkný outfit :) užij si prázniny a taky tu chalupu :)
    nechceš se navzájem sledovat? :) lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji :) ty si prázdniny také užij!
      Moc ráda navážu sledovanost :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!