TIP

Jak skladuji svoje laky?

7:00:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj, 
jak skladuji své miláčky (laky)? To se dnes dozvíte!Jak už určitě víte , tak já laky miluji! Musím mít pořád nalakované nehty jak na rukou ,tak na nohou.Dříve jsem byla úplně (potrhlá) a lakovala si nehty třeba i 3-4x do týdne , teď na to už nemám čas , tak si nehty lakuji 1x do týdne (jsem za to ráda) :).
Laky skladuji v takové dřevěné vitrínce , kterou mi pořídit taťka :), seženete jí v baumaxu , ale pouze bez poliček , ty mi udělala sám :) , jak budete moci vidět , tak jedna vitrínka mi nestačí , tak si budu pořizovat další :).
Kdy jste se ptali , kdy bude článek "jaké mám všechny laky"(moje sbírka laků) , tak článek určitě bude (můžete ho očekávat velmi brzo:)).
Laky mám rozdělené podle odstínůvelikostí :) ,úplně nahoře mám odlakovač a nějaké ozdoby na nehty z časopisů, v druhé poličce mám malé laky, nebo prostě ty které se do poličky vlezou a pod ní mám ty velké , úplně dole mám třpytky,prášky na nehty :)).
A jak laky skladujete vy?

Omlouvám se , za tu oloupanou zeď!Ale měla jsem tam o Vánocích hvězdičky a bude se mi znovu malovat pokoj :). 

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Mooc hezká polička, já mam laky v krabicích, ukazovala jsme na facebooku ...
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  2. Máš sikovnýho taťku, ta polička vypadá super.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!