OSTATNÍ

Konečně se mi poštěstilo :)

16:01:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj,
jak už s názvu vyplývá tak jsem vyhrála GIVEAWAY! A ceny jsou opravdu moc pěkné :), přišli neponičené a krásně zabalené v praskající folii "kterou miluji!". Vyhrála jsem s blogu http://world-of-creation.blogspot.com/

Vyhrála jsem pět věcí od značky essence :) , výhra se skládala s tužky na oči , dvou stínů, pigmentu a linek...



K balíčku mě přišel i krásně napsaný dopisek :) , ve kterém byli všechny výhry napsané , jejich odstíny atd..


Tyto stíny jsou v odstínu 65 Skeye and sand , jsou moc hezky pigmentované ale hezčí jsou ty žlutý :) 


A tyto již zmíněné stíny jsou v odstínu 17 HOT SPOT a mají v sobě shimmer effect...


Linky jsou také moc pěkné , určitě využiji na nějaké líčení jsou v odstínu 01 TWINKLY STARLIGHT. Pigment je opravdu pigmentovaný (nečekaně) a je v odstínu 09.Tužka na oči má krásnou barvu a je v odstínu 23 LOVE ME LAVENDER :)).


Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že se líbí :) A pokud bys chtěla mám na blogu další giveaway, pokud ses tedy ještě nepřihlásila :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!