recenze

Recenze - eshop piercingate.cz

10:39:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj!
tento článek píši díky eshopu se , kterým spolupracuji, dnešní článek bude o jejich eshopu a produktech, které nabízí!
Tento eshop je největší v České republice, nabízí až 199 druhů piercingů do nosu, takže si opravdu vybere každý!).Mají na výběr s mnoha druhů piercingů (banánky,činky,nostrily,labrety,tunely,plugy,fake piercing,kroužky,microdermal,podkovy,spirály a industrial) poté nabízejí, mnoho druhů náušnic, dárkových krabiček a přívěšků na mobil.
Ceny jsou také slušné!Eshop nabízí i různé dárky k objednávce, nad 150 Kč dostanete dárkovou krabičku, nad 300 Kč dostanete piercing , který si sami můžete vybrat s nějaké kategorie ,kterou Vám zadají,pokud budete mít objednávku nad 500 Kč dostanete dopravu zdarma nehledě na to,jestli zvolíte dobírku nebo platbu převodem,při objednávce nad 1 000 Kč dostanete stylové hodinky a při objednávce nad 1 200 Kč dostanete slevu 20 % na příští nákup.
Na eshopu naleznete i návod , jak pečovat/čistit Váš piercing  a naopak , jak piercing nečistit!Výběr mají opravdu velký , až na tu čekací dobu :(, na nějaký produkt musíte čekat ,třeba i 80 dní , protože je bohužel skladem jen u dodavatele.
Ale za to domluva s eshopem , je výborná eshop, pokud produkt na skladě nemají , tak se Vám snaží nabídnout jiný , ale podobný produkt , který skladem mají.
Ceny za dopravu mají , také mírné , můžete si vybrat ze dvou doprav , Českou poštu nebo InTime , nebo si objednávku, můžete vyzvednout osobně v centru Liberce.Balíček mi přišel do 3 dnů , po objednání !

A teď k mé objednávce , která mi byla odeslána zdarma!

Balíček mi přišel hezky zabalený , nebyl nijak roztržený.Já měla dopravu Českou poštou, u uvnitř byla bublinková folie :), má objednávka byla zabalená , ještě v jedné folii a poté v sáčku!
A co mi poslali ? 


Krásné pecky :) , s americkou vlajkou :) , k peckám byli špuntíky , také s oceli já osobně mám radši ty průhledné.Na uších pecky vypadají moc pěkné :) , jak už jsem zmínila náušnice jsou s chirurgické oceli 316L...
Moc děkuji za pomoc ve vyfocení pecek , mé sestřičce :))!
Cena je 59 Kč , pecky naleznete ZDE


Potom ,jsem dostala fake piercing , který mě moc nezaujal , protože s něj celkem bolí ucho!Ale jinak vypadá moc pěkně :).Je s chirurgické oceli 316L.Fake piercing si můžete vybrat s více velikostí a variant :).
Ještě jednou děkuji ,své sestřičce!
Cena piercingu je 129 Kč
Piercing naleznete ZDE

Všem ,tento eshop doporučuji!
A moc děkuji eshopu, za poskytnutí produktů k recenzi zdarma!
Už jste si něco z tohoto eshopu objednali , jaká byla vaše spokojenost? 

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!