recenze

RECENZE - Oriflame krém na ruce

14:20:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj!
po delší době tu pro Vás mám , zase recenzi na kosmetiku :).Tento krát se , jedná o krém na ruce od značky Oriflame.V kabelce musím , mít pořád nějaký krém na ruce, protože mě už došel , tak jsem si pořídila novy a rozhodla , jsem se že napíšu o něm recenzi, takže tento článek není ,nějak smluvený se značkou Oriflame!
Krém , jste mohli naleznout v katalogovém čísle 8 , od 27.5.-16.6.2014 , takže pokud Vás tato recenze zaujme a o krém, máte zájem , tak rychle objednávejte!

Můžete se vybrat ze dvou příchutí/vůní, třešně a oliv, já si vybrala třešeň , protože je miluji a více mi voněli :).Krém krásné balení , na celé tubě jsou třešně a víčko je matně červené.Tuba 75 ml, což do kabelky je super.Ta vůně je opravdu nádherná , úplně Vás dostane do království třešní!Stačí si dát na obě ruce , opravdu malé množství krému , v první chvíli se Vám to bude zdát mastné , ale krém se rychle vpije do kůže a ruce ,Vám krásně voní.
Cena krému je 39 Kč , předtím stál krém 99 Kč!
Leták naleznete ZDE

Hodnocení: 9/10 bodů!

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!