KOSMETIKA

Novinky od Catrice - léto 2014

9:07:00 Nela Procházková 7 Comments

Ahoj, holky!
dnes Vám přináším novinky od kosmetické značky catrice!

LIMITOVANÁ EDICE "CARNIVAL OF COLOURS"

Oční stíny trio

Oční stíny mě moc nezaujali!
Odstíny:
C01 Rythm Of The World
C02 International Anthem
C03 Flag Attack
Cena - 95 Kč

Pero na oční linky
Nikdy se mi nepodařilo narazit na fajnové tekuté linky :-(, zajímalo by mě jaké je tady to pero!
Odstín:
C01 Black For Gold
Cena - 90 Kč

Lesk na rty ultimate
Tak ty se mi docela zamlouvají!
Nejvíce se mi líbí odstín C04!
Odstíny:
C01 Burning Down The Arena
C02 When I Say Li, You Say Lac
C03 Go Yellow, Go!
C04 Feel The SpiRED
Cena - 75 Kč

Lak na nehty ultimate 
Vy víte že já jsem na laky magnet :), musím Vám říct že se mi líbí všechny odstíny laků!
Odstíny:
C01 Team Blue
C02 Viva Brasil
C03 Burning Down The Arena
C04 When I Say Li, You Say Lac
C05 Go Yellow, Go!
C06 Feel The SpiRED
C07 Black For Gold
Cena - 70 Kč

Beauty taštička
Beauty Bag
Tak ta taštička má super barvy, ale moc se mi na ní ty ananasy nelíbí!
Cena - 90 Kč

JAK VÁS ZAUJALA EDICE OD CATRICE?

Dále si můžeš přečíst

7 komentářů:

  1. Lesky na rty vypadají krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ty se mi líbí nejvíce po lacích na nehty :))

      Vymazat
  2. Myslím, že byly zvoleny luxusní barvičky!:O Jak u laků na nehty, tak u lesků na rty!:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. aké krásne letné farby, asi si niečo pôôjdem pozrieť :)

    http://bytfitjein.blogspot.sk/ určite si pozri moju giveaway!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pěkný článek.. zvu tě na svou první GA:) http://karoli-fantastic-world.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Kájo děkuji!
      Gratuluji k tvé první giveaway, určitě se mrknu!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!