recenze

RECENZE- eshop satkylevne.cz

10:02:00 Nela Procházková 1 Comments

Ahoj!

dnes tu pro Vás mám recenzi na eshop, který mi poslal dva produkty k recenzi :).
Napřed než Vám ty produkty ukážu , tak Vám představím eshop!
Jedná se o český eshop.Eshop je spíše na šátky, ale také tam nabízí sluneční brýle . Šátky jak píší, tak jsou z bavlny a hedvábí.Mají opravdu velký výběr myslím si že si vybere , každý!
Domluva je , také super! A co je plus , tak všechny produkty co mají na eshopu jsou skladem!
Na výběr mají s jarních šátků, letních šátků, podzimních a zimních, ale i na pláž!
Ceny mají také mírné, jinak by se přeci eshop nejmenoval "levné šátky" :)))
Nabízí i nějaké slevy a to , když nakoupíte nad 999 Kč dostanete flashku 4GB zdarma!

A jak je to s dopravou? 
Pokud si objednáte zboží do 299 Kč , tak platíte dopravu za 60 Kč
nad 300 Kč máte od eshopu dopravu zdarma!
A jak je to s dopravou na Slovensko? 
Úplně stejně pokud si objednáte do 12 EUR , tak doprava stojí 3,2 EUR!
nad 12 EUR, máte dopravu zdarma!
Na eshopu najdete , také jak se šátky uvazují...

A teď jdeme na mojí objednávku!

Zboží mi po objednání přišlo za cca 2 dny!Krásně zabalené, nijak nepotrhané!

Když jsem krabičku otevřela , nevěřila jsem vlastním očím , ty věcičky byli v krásných pytlíčkách no postě bomba!
V jednom pytlíčku byl i papír , kde bylo napsáno že pokud Vám produkt nesení , tak ho můžete poslat zpět a neplatíš žádné poštovné! A na jakou adresu? 
Byl tam k tomu i lepící papírek se zpáteční adresou!
V dalším pytlíčku jsem měla šátek na pláž , který je nádherně příjemný!
Má krásnou zeleno-růžovou barvu!Ale na výběr je na eshopu s více barev...


A v posledním byli brýle, tentokrát to nebyl dekorační pytlíček ale rovnou pytlíček do kabelky!
Brýle jsou , také moc pěkné určitě je využiji k nějakému outfitu!
Cena šátku- 200 Kč
Brýle- 225 Kč

Děkuji eshopu ,za poskytnutí produktů k recenzi zdarma!
Eshop naleznete ZDE




Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. Z eshopu jsem kdysi objednávala a jsem maximálně spokojená! Na podzim si opět plánuji nějaký pěkný šátek určitě objednat :))

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!