recenze

RECENZE - Urychlující sprej na nehty od avonu

12:37:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj, všichni!

miluji laky, musím mít pořád nalakované nehty i když občas na to nemám čas!Ale to čekání než lak zaschne to mě vždy od lakování odradí.Ale avon teď přišel s urychlujícím sprejem já o tom samozřejmě nevěděla, ale moje milá sestřička mi to objednala a jsem za to velice ráda...



Lahvička má 50 ml a vydrží cellem dlouho!Je malá , takže jako cestovní balení super a naštěstí je s plastu , takže pokud si jí berete na dovolenou , tak se nemusíte bát že se Vám rozbije což , také oceňuji!
Jak už jste se asi dozvěděli , tak je to sprej, takže když namířím na nehet , tak to stříká i tam kam nechci , což je teda mínusem :-( a olejíček mám všude po rukách!
Ale co se mi líbí , tak je to že lahvička není nějak přeplácaná nějakými nadpisy atd.. a je hezky průhledná , takže krásně vidíte kolik ještě oleje v lahvičce máte. 
Připadávám že je tam jen voda, ale je to olejíček , který je děsně mastný . takže doporučuji na nehtíky sprej stříkat někde v koupelně na balkoně nebo venku na terase!
Ale co oceňuji že sprej stříká vždy , když to zmáčknete , protože jak mnozí známe , tak u voňavek to občas, tak není!
A pumička se hezky mačká , takže nemusíte silou na to tlačit :).Olejíček nijak nesmrdí jenom má takovou zajímavou aromatickou vůni, která je celkem silná , ale ne že by to vyloženě smrdělo jak nějaké odlakovače!
Napřed jsem se bála že to bude působit , třeba jen na laky od avou, ale ne opravdu to působí na všechny laky!Laky uschnou opravdu za cca 60 sekund!
A lahvičku můžete bez problému hodit do koše!
Cena lahvičky byla 149 Kč, ale když mi jí sestra objednala, stála 59 Kč a v červencovém čísle stála 39 Kč!


Hodnocení: 8/10 bodů

Máte urychlující sprej od avonu, nebo od jiné značky? A jak urychlujete zaschnutí laku na Vašich nehtech vy?


Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Vendy a můžu se zeptat, co ti na něm nesedělo :))?
      Děkuji...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je děkuji, chtěla jsem ti napsat ať mi ho objednáš do zásoby, ale nějak jsem zapomela :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!