recenze

Washi pásky

19:39:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj, holky!


Miluji tyto pásky, jsou nádherné!Láska na první pohled, jak jste na tom vy? 

Myslím si že s washi páskami, Vás moc seznamovat nemusím :), určitě je každý zná!
Ale něco málo, sem o nich napíši...
Washi pásky, jsou z Japonska i z celého světa, nyní se vyrábějí v různých designových variantách i v mnoha šířkách i délkách.
Když si pásky nalepíte na zeď, tak to není jak s tapetami, že oloupete i to co by jste nechtěli např. zeď, washi pásky se nádherné ze zdi sloupnou a nemusíte ani použit nůžky na odstřihnutí, jednoduše odtrhnete!
Nyní se vyrábí i různé stužky atd...
Washi se cenově pohybují různě, ale určitě stojí zato je koupit!
Hned Vám rozveselí nějaký tmavý koutek, můžete si koupit i set washi, kde již máte sladěné krásné barvičky!

Já jak jste se, asi mohli dozvědět, tak spolupracuji s webem, který washi pásky prodává...
Paní mi poslala mnou vybrané pásky po domluvení, pásky došli do 2 dnů, což mě mile překvapilo :).
Byli krásně zabalené do bublinkové obálky!
Vybrala jsem si tři pásky, ale paní mi poslala ještě jednu, jsou nádherný úplně jsem se do nich zamilovala a určitě plánuji nějaký DIY, první se objeví v polovině záři!

V obálce jak už jsem psala, jsem našla čtyři washi pásky, vizitku a knížečku kde máte různé nápady a něco málo o washi, jen je škoda že je knížečka v anglickém jazyku.
Web je také moc hezky udělaný, najdete v menu, také i inspiraci!
Komunikaci s paní je bezvadná :))!

Všem tento eshop doporučuji a určitě, když se na web jen mrknete, tak s prázdnou neodejdete!

Pásky jsou opravdu uchvacující!








Vizitka, je moc pěkná a hlavně přehledná!








Mám tu pro Vás i malou inspiraci, co vše si můžete z washi pásek udělat :))


Washi sponky

Máte nějaké washi pásky? Objednávali jste si někdy něco z tohoto eshopu?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Po těch páskách už také pokukuji, asi si je brzy pořídím :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!