recenze

Bambucká másla

9:39:00 Nela Procházková 8 Comments

Ahoj, krásky!
miluji malé krásné,roztomilé plechovečky ať je v nich cokoliv, ale nejlepší je když v nich jsou různá patlátka!Naskytla se mi možnost spolupracovat s firmou Topvet a poslali mi k recenzi právě ty krásné,roztomilé plechovečky, nejhorší pro mě bylo že jsem byla mimo domov a věděla jsem že bambucká másla čekají na mě! 
Pán mi máslíčka hodil přímo do schránky, což určitě oceňuji, ale není to tak že by každý balíček házel do schránky, jel pouze kolem! 

 Když jsem přijela domů, hned jsem balíček otevřela a skákala jsem dva metry do vzduchu.Po otevření jsem si maslíčka začala patlat na pusu a byla jsem v ráji!
Já měla možnost vyzkoušet všechny příchutě a to bambucké máslo 100% čisté, aloe veru 100% přírodní, olivový olej, čokoládu, granátové jablko a rakytník řešetlákový!
Pro máslíčka jsem si hned našla místo v mé nové krabičce :).



Použití bambuckých másel?

Pokud v zimě trpíte na začervenání pod nosem, tak bambucké máslo je na to úžasné.
Potom doporučuji na paty pokud je máte tvrdé, na rty jako balzám a doporučuji i pro malé děti.Dále na celé tělo i obličej, jako tělový krém/máslo, nebo můžete máslo použít i na vlasy jako masku!
Využívají se na roztřepené konečky.
Nebo se máslo dá využít na popáleniny a ochraňuje při koupaní ve slané vodě!
V období těhotenství se používá při snížení tvorbě strií.
Pomáha při tlumení bolesti kožních ekzémů.
zkusila použít na ušní dírku kde mám náušnice, protože mi sestra zrovna ten den propíchla uši a nádherně se mi ta dírka zchladilauzdravilo se mi to :)!

Bambucké máslo se získává z jader oříšků posvátného afriského stromu Shea.

Patří k nejluxusnější kosmetice.
Bambucká másla nejsou testovány na zvířatech!
Nádherně hydratuje kůžiklidní a po másle je pružnější a jemnější!



BAMBUCKÉ MÁSLO - 100% ČISTÉ

Toto bambucké máslo je 100% čisté neobsahuje žádné příchutě ani vůně.
Kalíšek 30ml, je to neprodejný vzorek!Na prodej máte ve 100ml kalíšku.

BAMBUCKÉ MÁSLO - ALOE VERA 
Aloe veru jsem používala právě na ušní dírku, opravdu všem doporučuji!

BAMBUCKÉ MÁSLO - OLIVOVÝ OLEJ

Olovový olej, má nádhernou nasládlou vůni!

 Příjemně voní a opravdu tam cítím olivový olej! 

BAMBUCKÉ MÁSLO - ČOKOLÁDA


Ach, ta vůně miluji čokoládu i když na ní mám alergii, tak trošku neuškodí a voní opravdu božsky na rtech se to úplně rozplývá


BAMBUCKÉ MÁSLO - GRANÁTOVÉ JABLKO


Na granátové jablko mám alergii, ale totonic neděla a navíc voní úžasně sladce a šťavnatě!

BAMBUCKÉ MÁSLO - RAKYTNÍK ŘEŠETLÁKOVÝ


Také nádherně voní a má jediné ze všech bambuckých másel co jsem tu už recenzovala žlutou barvičku :)...


Firma Topvet teď mají slevu na bambucká másla 100ml za 191 Kč


Všem kdo přemýšlí o zakoupení másel, tak doporučuji!

Moc děkuji firmě Topvet za poskytnutí produktů k recenzi.
A děkuji mé sestřičce za vyfocení bambuckých másel!

Používáte bambucká másla?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. juuu taky miluju matlatka v plechovkach :) a zvlast kdyz je to matlatko na vsechno a s ruznymi vunemi :) a pekne fotky

    OdpovědětVymazat
  2. V těch plechovkách to vypadá krásně. Hned bych brala to s vůní čokolády :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nomilovala jsem tě do Liebster Award TAG a byla bych ráda, kdyby ses ho zúčastnila. Více informací na mém blogu http://blogbylottie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, už jsem byla nominovaná od jiné blogerky a tag je na blogu!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!