KOSMETIKA

ESSENCE - WAVE goddess

8:10:00 Nela Procházková 7 Comments

Ahoj, holky!


tentokrát tu pro Vás mám ukázku limitky od essence!
Tato limitka mě docela zaujala :), pojte se společně se mnou na ní podívat!


Rozjasňovač
Cena - cca 79 Kč

Oční stíny
essence - Mono Lidschatten - wave goddess - soft touch 01 - have a break
01 have a break 
02 crush on blue
03 stand up and paddle
04 life is better when you surf
Cena - cca 69 Kč

Tužka na oči
01 life is better when you surf
02 have a break or two
03 stand up and paddle!
Cena - cca 79 Kč

Lipbalm
01 loose your heart on the board
02 life is better when you surf
Cena - cca 69 Kč

Blush tint a top coat
Lak měnící se podle teploty...
Cena - cca  69 Kč

Laky na nehty
01 loose your heart on the board
02 wave down the lime 
03 have a break 
04 crush on blue 

Nejvíce se mi líbí 01,02 a 03 :)
Cena - cca 59 Kč

Pouzdro na sluneční brýle
Cena - cca 95 Kč

Peněženka na drobné mince
Hodí se třeba na mince, když jdete na pláž a plánujete si koupit něco na zub :)

Samolepky na nehty
Ty mně nijak nezaujali!

Tetovačka
Cena - cca 58 Kč

Sprej na vlasy
Měl by vytvořit vlny

Mě celkem zaujali laky a sprej na vlny!

LÍBÍ SE VÁM TATO LIMITKA?

Dále si můžeš přečíst

7 komentářů:

  1. Mě určitě nejvíc zaujal rozjasňovač (snad mě překvapí a na obličeji něco vydrží) a laky měnící barvu podle teploty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprej na vlasy, měnící lak a tužky na oči vypadají fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. Gramatika hrozná!
    Jinak tahle limitka u nás nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, díky za info i komentář!!!
      S kritikou jsem smířená!

      Vymazat
    2. Na blogerky.cz jsem narazila i na větší zvěrstva, ale nebudu jmenovat :D

      Vymazat
  4. Pěkný blog, ty laky mají zvláštní obal. Pěkný článek, děkuji za informace co tam bude, ale nevím možná, počkám na další :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :), ale prý tato limitka nemá být u nás v ČR!:(

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!