recenze

Pečené čaje!

10:19:00 Nela Procházková 4 Comments

Krásný den všem!
vítám vás u dalšího článku, dnes tu pro Vás mám recenzi tentokrát na píti/jídlo ANO!
Nevím jak bych to popsala i když jsou to čaje, ale mají v sobě kousky ovoce a to se jí, takže je to vlastně jak pití, tak jídlo :)...
Čaje jsou od značky NATURE No Tea a jsou BEZ KONZERVANTŮ,BARVIV A AROMATU!
Někdo říká že nejlepší jsou domácí, ale tyto by se dalo říci že domácí jsou, dělají se ručně a ovoce je tam přidáno také ručně tolik kolik ho tam má být :).
A jak se čaje připravuji? 
Obsah skleničky nalijeme do vybraného hrnečku a zalijeme buď horkou nebo studenou vodou či minerálkou.

Vždy jsem ty čajíčky chtěla ochutnat a konečně jsem měla možnost je ochutnat a opravdu toho nelituji.
Protože jsem začala spolupracovat s firmou PEČENÉ ČAJE, pán mi dal na výběr z mnoha příchutí čajů a mohla jsem si vybrat, jaké chci!

Vybrala jsem si z malého jednoporcového balení - Borůvku s kardamomem, jablko se skořicí a meruňku se skořicí

Z velkého balení s cukrem Aloe vera se zázvorem a velké balení s fruktózou Malinu se skořicí!

Čaje jsou opravdu výborné, balíček došel do 5-ti dnů...


BORŮVKA S KARDAMOMEM

Mňam, borůvky miluji :)) takže, jsem neváhala a objednávala!
čaj byl výborný a ještě lepší bylo že jsem si ho mohla vychutnávat na dovolené, kde jsem byla začátkem srpna, seděla jsem s fajn lidmi na terase Plumlovské přehrady!


A co vše je v balení? 

  • voda
  • cukr
  • borůvka (min. 45% ovocného podílu)
  • jablko
  • jahoda
  • černý rybíz
  • kardamom
Lahvička má 55ml, energetická hodnota 87kcal...

JABLKO SE SKOŘICÍ

Miluji jablečný čaj a ještě se skořicí no to si přeci nemůžu stěžovat :).Ano je výborný!



A co vše je v balení?

  • voda
  • cukr
  • jablko (min.45% ovocného podílu)
  • jahoda
  • černý rybíz
  • malina
  • skořice
Lahvička má 55ml, energetická hodnota 87kcal...

MERUŇKA SE SKOŘICÍ

Meruňky miluji na všechny způsoby a čajík jsem vždy chtěla zkusit :) a nelituji toho, chuť je skvělá!


A co vše je v balení?

  • voda
  • cukr
  • meruňka (min.45%ovocného podílu)
  • jablko
  • černý rybíz
  • višeň
  • skořice
Lahvička má 55ml, energetická hodnota 87kcal...

ALOE VERA SE ZÁZVOREM
Waw, měla jsem strach že mě nebude chutnat, ale strach byl zbytečný!
Jsou tam opravdové kousky aloe very a čaj je výborný!


A co vše je v balení?

  • voda
  • cukr
  • aloe vera
  • jablko
  • jahody
  • černý rybíz
  • zázvor
Lahvička má 0,43l, energetická hodnota 

MALINA SE SKOŘICÍ

Mňam, maliny miluji :) tento čajík je s fruktózou :), takže je vhodný pro diabetiky a chutná mi víc než ten s cukrem, protože já moc sladké nemusím!

A co vše je v balení?

  • voda
  • fruktóza
  • malina (min.39% ovocného podílu)
  • jablko
  • červený rybíz
  • ostružina 
  • skořice
Moc děkuji firmě za zaslání čajíků k recenzi!
Všem doporučuji!

Firmu naleznete na webu a na FB!


Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. zaujímavé... tiež si to možno objednám vyzerá to dobre :)

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si to objednal chuť je super, děkuji za komentář :))

      Vymazat
  2. Joo pečené čaje to je mňamka :) Já osobně bych to asi nekoupila protože jsem naučená na domácí které vyrábí teta! a ty jsou teprv mňamozní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo dá přednost kupovaným někdo domácím :).Já se na podzim chystám na domácí, tak jsem zvědavá :)!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!