recenze

RECENZE - Černá hlína v roli masky pro suchou a normální pleť

12:47:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj, holky!
jistě z minulého článku víte, že jsem začala spolupracovat s firmou NaturalCosmetic a ti mi poslali dvě hlíny k recenzi, modrá hlína již na blogu je a dnes tu budu recenzovat černou hlínu, kterou jsem vyzkoušela na vlastní kůži!

Černá hlína je pro suchou až normální pleť, já mám pleť normální proto jsem si vybrala tuhle masku :), ale maska se dá využít pro více způsobu a to jak pro mastnou pleť, tak na anticelulitidne zábaly!

Hlína je bohatá na vápník, hořčík, železo, dusík draslík a dalšími stopovými prvky a také minerálními solemi.
Je nejsilnějšími přírodními prostředky proti celulitidě a nadváze.
Obsahuje hodně mikroelementů, jako je křemen, vápník, železo, hořčík a stroncium, také je vynikajícím prostředkem pro normalizaci buněčného metabolismu, aktivuje detoxikační procesy a spaluje tuky.

Jak už jsem říkala já se rozhodla hlínu použít jako "masku pro suchou až normální pleť".
Maska má pleť čistit, hydratovat a tonizovat, pokud se chcete dozvědět jestli maska opravdu splní to co slibuje čtěte dál :).
Než masku naneseme na pleť, tak si obličej vyčistíme a naneseme krém.

A jdeme připravovat masku :)!
Do misky si dáme asi, tak dvě čajové lžíce hlíny, ale myslete na to že musíme použít plastovou lžíce kov s hlínou nesmí přijít do styku!
K hlíně nalijeme vlažnou čistou vodu, podle potřeby, nevím kolik cca lžiček, ale aby z masky nevznikla břečka, ale hezké mazlavé bahno.
Vše dobře promícháme a můžeme masku nanášet na čistou pleť, vyhneme se rtům a očím!

Jak na obličej naneseme, tak v klidu čekáme asi 15-20 minut.Z maskou musíme pracovat rychle, protože velmi rychle usychá.
Jak jsem již masku měla na obličeji, asi 5 minut, tak jsem cítila, jak se pleť začíná stahovat, bylo to, až dost nepříjemné, lechtalo to, ale přežít se to dalo :).
Když jsem se na sebe podívala, tak se mi hned vybavili vojáci :))...

Potom pleť umyjeme teplou vodou, aby pleť byla krásně čistá bez jaké koliv stopy masky!
Abych pravdu řekla, tak jsem se celkem bála že maska nepůjde umýt, ale k umytí jsem použila houbičku a šlo to rychle, potom akorát naneseme na pleť vyživující krém a můžeme se kochat krásně hebké, vyživené pleti, ano! 
Maska opravdu funguje, pleť teď mám jako dětskou prdelku :D jde vidět že pleť je krásně zdravá :)...

Cena černé hlíny je 100 Kč, za 100g!
Moc děkuji firmě k poskytnutí černé hlíny k recenzi!

ZKOUŠELI JSTE NĚKDY ČERNOU HLÍNU? JAKÉ Z NÍ MÁTE DOJMI?