recenze

RECENZE - invisibobble

8:11:00 Nela Procházková 3 Comments

Ahoj, holky!

mám tu pro Vás recenzi na gumičky, které určitě všichni znáte!
Začala jsem spolupracovat s firmou Salon Professional a nabídli mě právě tyto gumičky k recenzi :)!

Tato firma dováží ty produkty od nejlepších značek na světě, než produkty začnou prodávat, tak je sami odzkouší což je velké plus!

    Web naleznete ZDE

    A teď k samostatným gumičkám!


    Gumičky mi byli poslány do 2 dnů, v krásně zabalené kartónové krabičce, co mě překvapilo bylo že jsem pro gumičky nemusela letět do vedlejší vesnice na poštu, ale dovezli mi je až domu!
    Krabička byla neponičená a přelepená lepící páskou s logem Salonu.
    Když jsem krabičku otevřela, tak malé krabičky byli zabalené ještě do bublinkové folie, takže jsem zase měla o zábavu postaráno :)).
    Gumičky byli ještě ve dvou malých krabičkách podle odstínu barev, Salon mě nechal odstíny gumiček vybrat a já si vybrala odstín "spring fling" a "apple appeal" chvíli jsem odstíny hledala, ale potom mi došlo že jsou napsané nahoře na krabičkách v takové graficky udělané "kaňce" barev podle toho, jakou barvu mají gumičky!
    Gumičky mají ještě krásnější barvu něž na internetu, mají na výběr mnoho barev např. růžovou, hnědou, průhlednou, bílou, modrou, červenou, žlutou, černou, zelenou "kterou mám já" a mnoho dalších barev dohromady 12 odstínu barev, takže je opravdu z čeho vybírat a já s tím měla problém :), ale nakonec jsem si vybrala a nelituji toho!
    V krabičce jsou vždy tři gumičky toho odstínu, který si vyberete.
    Strašně se mi líbí ty malé krabičky, že si gumičky můžete vzít na cesty a nemusíte je hledat po celém kufru, ale budete je mít v nádherné designové, originální krabičce.
    Když jsem gumičky poprvé uviděla, tak jsem začala jásat protože na gumičky jsem se opravdu těšila a když jsem uviděla tak malinkatý gumičky a hlavně, tak roztomilí, nevěřila jsem vlastním očím :). A protože, když  mi je pán dovezl, tak jsem se zrovna chystala do bazénu, tak jsem si gumičky hned musela vzít, takže jsem hned vyzkoušela jak skvěle drží, když si udělám drdol :) a protože já mám nehorázně husté vlasy a je u mě problém najít tu správnou gumičku, tak s ní to nebylo vůbec složité, dvakrát jsem omotala gumičku kolem drdolu a bylo to, za ani ne 10 sekund, byl drdol na světě! Ale když jsem jsem si sundávala gumičku, tak jsem zjistila že gumička má trošičku, ale opravdu jen trošku vybledlou barvu, takže asi do chlorované vody nesmí, ale to nevadí :).
    Když si gumičku sundáváte, tak Vás to opravdu nebolí, ale poprvé mi gumička vytrhla pár vlasů, ale mně to opravdu neuškodí, ale asi po třetím sundávání už mi nevytrhla ani jeden vlas!Ani když mám drdol celý den, tak mě hlava nebolí a to když jsem měla normální gumičky, tak se to opravdu nedalo vydržet!
    A strašně se mi líbí že, když si zrovna nechci udělat třeba culík nebo cokoliv jiného, tak si můžu dát gumičku na ruku jako náramek a až si zrovna budu chtít ten účes udělat, tak nemusím hledat gumičku v kabelce, ale budu jí mít vždy na ruce, vím že se na ruce můžou nosit i normální gumičky, ale mě se to nelíbí, takže je tak nenosím, ale teď si už jiné gumičky neberu!


    Tímto bych recenzi chtěla ukončit a to s tím pocitem, že jsem opravdu ráda že gumičky mám, pokud je ještě nemáte určitě neváhejte a objednejte si je zde na webu!
    Cena tří gumiček je 125 Kč což je v přepočtu 5 eur!

    Moc bych chtěla poděkovat Salonu za poskytnutí gumiček k recenzi a mé sestře za to že mi pomohla gumičky nafotit!

    VLASTNÍTE TYTO GUMIČKY? 

    Dále si můžeš přečíst

    3 komentáře:

    1. Nemyslim ti v zlom,dufam ze nebudes taka chabá a komentar zverejnis aj napriek tomu ze ta nepochvalim do nebies. pisem ti to ako clovek ktory o tychto gumickach nepocul ani ich nevidel...mna tato recenzia nepresvedcila o kupe..neviem ako vyzeraju vo vlasoch, ake su asi velke alebo ako ohybne, ci na dotyk tvrde...nic. neviem si ich vo vlasoch vobec presvedcit. moj komentach chce povedat to ze v takychto pripadoch ludia vzdy vyhladaju lepsiu,kvalitnejsiu recenziu a tu tvoju prehliadnu lebo im nic neda..radsej rob poriadne recenzie a nie blaboty inak tvoj blog nebude pre ludi nicim. nekrititujem,,je to len rada do buducnosti

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Děkuji za komentář, ráda si přečtu jak chválu, tak kritiku!
        Ale také je dobré napsat svoje jméno, nebo aspoň přezdívku ne psát jako anonym a ještě k tomu kritický komentář!
        Možná jsi článek nečetla, až do konce nebo jsi možná článek nečetla pečlivě, ale jen rychle četla a nepřečetla si každé slovo, což je chyba!
        Ve článku by jsi se dočetla aspoň malé části k tomu co potřebuješ vědět!
        Každopádně děkuji, za komentář a určitě si z toho něco málo vezmu :)))

        Vymazat
    2. Tieto gumičky sú super, mám ich z českého kamenného Parfums.cz, tiež som neverila, že neťahajú vlasy, ale naozaj a navyše vyzerajú štýlovo a veľmi elegantne na vlasoch, nie ako klasické, kolegyňa ich nosila už dávno predtým, ako som ich našla v Prahe, ale a ich u nás na Slovensku nejako neviem kúpiť.
      Bianka

      OdpovědětVymazat

    Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!