recenze

RECENZE | Kulička na zdobení, odlakovací korektor,samolepky a pomerančové dřívko

9:00:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj,krásky!
jak jste se mohli dočíst v jednom článku, tak jsem začala spolupracovat s firmou KM-nailart!
Tento článek bude o dalších produktech které mi poslali k recenzi :).
Takže konec povídání a jdeme na to!


Na e-shopu si můžete vybrat z více barev nebo dokonce i ze dřeva, já si vybrala zelenou barvu a plastovou variantu, barvička je krásná!
Z jedné strany je menší kulička a z druhé větší :)!
Samozřejmě jsem je hned zkusila a lístečky,větvičky,puntíky a takové ty roztomilé věcičky se s nimi dělají skvěle.
Potom jsem zbytek laku co na kuličce zůstal odlakovala a vypadá jako nová :).
Cena jedné zdobící kuličky je 39 Kč = 1,64 EUR

Pomerančové dřívko



Vždy byl u mně problém, když jsem si lakovala nehty tak to nikdy nebylo ono, ale jak se mi naskytla spolupráce s touhle firmou a viděla jsem na jejich eshopu právě to pomerančové dřívko, tak jsem věděla že tohle chci zkusit a nelituji toho!
Opravdu to funguje z jedné strany je hrot do špičky a z druhé je hrot zkosený!
Opravdu všem dřívko doporučuji, jedno dřívko má 15cm.
Cena pomerančového dřívka jsou 3 Kč = 0,13 EUR

Odlakovací korektor na nehty



Pokud si lakujete nehty a jste jako já, že Vám lak kápne nebo sním přečmárnete mimo nehet, tak toto je přesně pro Vás!
Jedná se o korektor na nehty, který má v sobě jeden hrot, ten musíte vytáhnout a nalít do něj buď odlakovač nebo nějaký čistič a můžete odlakovávat malé chybky aby vaše nehty byli dokonalé :)!Z druhé strany máte zásobník na nové korektory, které tedy nejsou v balení, ale dají se na eshopu pořídit v sáčku jich je 5ks za 40 Kč = 1,68 EUR!
Vždy když jsem chtěla mít svoje nehty dokonalé, tak jsem na ty nedostatky používala tyčinky do uší, ale teď budu používat jen to!Na eshopu je celkem pět barev korektorů, ale vždy se k Vám dostane náhodná barva :).
Cena jednoho korektoru je 19 Kč = 0,80 EUR

Vodolepky na nehty



Znám jen normální samolepky na nehty, ale o vodolepkách jsem ještě neslyšela!Proto jsem byla moc ráda že jsem je mohla vyzkoušet.Byli mi zaslány krásné kytičky, takže jsem si hned nalakovala nehty fialovím lakem z KIKU a začala číst návod, bohužel návod je v angličtině, ale na eshopu je to krásně přeloženo!A opravdu jsem měla strach že to budou ty samolepky z drogérie, které než se na nehty nalepí, tak už jsou při menší nešikovnosti roztrženy, ale oni to nejsou!
Napřed si po jednom kytičky nebo prostě ty samolepky, které jsem si objednala vystřihnu vůbec nevadí, když budou zubatý!Potom si nachystám vodu, pokud si samolepky dáváte na nehty v zimním období, tak je namočte do teplé vody a potom čekám cca 15 sekund a samolepky jdou krásné z papírku dolů a hned na nehty, no jde to jak po másle!
Potom jen stačí nehty přelakovat nezbarvím lakem, nebo zagelovat a je hotovo!
Opravdu super, samolepky mi na nehtech vydrží tak 4 dny, ale když si to vezmeme, tak je to skvělí, protože ty samolepky z drogérie stojí opravdu za velké prd!
Na jednom papírku máte 20 vodolepek!
Cena jednoho papírku je 19 Kč = 0,80 EUR

JAKÉ MÁTE VY ZKUŠENOSTI S TĚMITO PRODUKTY?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!