recenze

RECENZE - Štětce na zdobení nehtů

9:57:00 Nela Procházková 4 Comments

 


Ahoj, holky!
začala jsem spolupracovat s firmou KM-nailart a poslali mi pár produktů k recenzi, články o produktech budou postupně, ale nebudou na každý produkt zvlášť, takže mám ještě nachystané dva články!
Tento je o štětcích na které jsem se nejvíce těšila!
Miluji laky a různé věcičky pro nehtíky, takže teď se můžu pustit do různých tutoriálu.
Na webu je mnoho štětců na výběr, naleznete tam jak na akryl,gel a nebo na zdobení ty jsme si vybrala já, ale to není vše můžete si vybrat z různých sad, já si vybrala asi úplně tu nejzákladnější sadu, která obsahuje 7 štětců!



Tato sada se hodí pro dělání různých kytiček,proužků,lístku a takových těch krásných nákresů na nehtech, plus v sadě máte zdobící kuličku!
Štětce byli v krásném obalu, který je plastový, ale je to takový guma.
Vybrala jsem si variantu v bílo-růžové barvě a je krásná.

Štětičky jsou krásně jemné, to musím uznat, ale bohužel co mě opravdu hodně zklamalo, tak když jsem vytáhla jeden štětec, tak jak má tu kovovou část, tak ta mě zůstala v ruce a dřevo v pouzdře :-(, ale tak stane se, naštěstí se to dá přilepit tavnou pistolí!
Jinak všechny štětce už jsou v pořádku :), hned jsem zkusila nějaké lehké zdobení a jde to skvěle, takže se můžete těšit brzo na nějaký tutoriál.
Cena sady je 139 Kč = 5,84 EUR!


NAKUPOVALI JSTE NĚKDY NA TOMTO E-SHOPU?


Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!