recenze

RECENZE - Tangle teezer

8:30:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj, holky!
dnes Vám tu přináším recenzi na dost oblíbený kartáč na vlasy!
Hodí se jak pro dívky/ženy které mají husté vlasy, tak pro ty co vlasy mají řídké.
Vyrábí ho v různých designech a odstínech, kombinací barev já mám černo-růžový.
Já vlastním originální od značky "tangle teezer", vím že se mnozí vietnamci a nevím kdo ještě snaží kartáče napodobit, ale myslím si že mnozí z vás dají radši přednost tomu originálu.Když jsem ještě kartáče moc kartáče neznala a poprvé ho měla kamarádka, tak jsem si myslela že je to kartáč na koně, měl totiž design ovečky shaun :)!
Hodně jsem na internetu četla, že hřeben v prvních dnech elektrizuje vlasy to jsem nijak nepocítila!Musím ale opravdu říct že vlasy nádherně rozčeše.A z čím teda souhlasím je že se hůře drží!A je super na cesty a navíc se krásně vejde do kabelky.
Cena kartáče se pohybuje od 150 Kč!
A v designu se vybere opravdu každý!
VLASTNÍTE KARTÁČ TANGLE TEEZER?


Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Páni, tak ten vypadá hodně dobře !:-) mě se vlasy strašně cuchají jelikož je mám zničené, tak doufám že s tímto se mi budou líp rozčesávat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak tangle teezer ještě nemám, protože jsem ho do nedávna ještě ani neznala. Viděla jsem ho zatím jen u jedné youtuberky, takže jsem ráda, že jsi mi ho takhle více přiblížila. Česala mě s ním kadeřnice a vůbec to netahalo, rychle měla mé, celkem dost husté vlasy rozčesané (také jsem si myslela, že to je pouze nějaký kartáč ve stylu toho pro koně), až poté mi vlastně došlo, že to byl tangle teezer :-)

    Děkuji za recenzi a hezký den,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      hihi... nemáš zač!
      Děkuji, také ti přeji hezký den :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!