recenze

RECENZE - Zelená hlína v roli zpevňující masky na obličej

8:37:00 Nela Procházková 0 Comments

Přeji vám krásný čtvrtek!

začala jsem spolupracovat s firmou Naturalcosmetic, která mi nabídla dvě hlíny k zrecenzování :), ale dnešní článek bude jen o jedné ta druhá se na blogu objeví později!

Hlína mě přišla celkem do 14 dnů protože právě nebyla na skladě, ale kdo si počká ten se dočká!Firma nabízí kosmetiku, která je přírodní z Lotyšska.
Obsahuje mnoho bohatých živin vápník,hořčík,železo,dusík,draslík a dalšími stopovými prvky a také minerálními solemi.

Co nám hlína slibuje? 

  • zabraňuje stáří pleti
  • posiluje kůži
  • také vlasy a nehty
  • pokožka bude hladká
  • zužuje póry
  • zlepšuje funkci mazových žláz
  • tonizuje
  • redukuje otoky
  • přispívá vyhlazení vrásek
  • pleť dělá pružnou
Hlína i když je zelená byla v modro-zeleném obale a vypadal velmi zajímavě, až trošku starodávně, bohužel protože je to z Lotyšska, tak popis krabičky je rusky, ale na jejich webu se o ní dočtete co potřebujete vědět.Když jsem otevřela krabičku, tak v ní byl papírový pytlíček ve, kterým byl šedý, až tedy tmavě zelený prášek.
Ale byl, tady jeden problém já jelikož v mém věku žádné vrásky nemám i když jsem si mohla vybrat, že masku použiji pro jiný účel, tak jsem chtěla vyzkoušet na ty vrásky, naštěstí jsem potom jela k tetě, takže jsem hlínu vzala a poprosila tetu, jestli bude můj pokusný králík :) souhlasila!

Můžete si vybrat na co hlínu použijete, nebo jí můžete využít na více účelu, jelikož vám ještě prášek v pytlíčku určitě zůstane.
Buď máte na výběr si udělat z hlíny, masku na vlasyčisticí maska na obličej nebo zpevňující maska na obličej pro kterou jsme se rozhodli my!
Na masku, která zpevní obličej budeme potřebovat, 3 čajové lžičky hlíny, ale stačí pouze 2 protože potom masky bylo hodně, 3 polévkové lžíce mléka a 1 čajová lžíce medu, je toho opravdu málo, ale pozor nesmíte použít jinou než plastovou lžící a pokud chcete vědět výsledek, tak čtěte recenzi dál.

Vše jsme smíchali a až měla maska konzistenci hustého krému, teta si vyčistila obličej pleťovou vodou, natřela krém a začala jsem nanášet na tety obličej, hned se mi vybavil SHREK!
Na obličeji jsme měli masku nechat 10 až 15 minut, my nechali 15 minut, ale chtělo by to déle.Když uběhlo 15 minut začali jsme obličej umývat napřed to moc nešlo umýt, ale potom to šlo jak po másle a teta si masku začala chválit!
Jelikož jsme masku nanášeli dopoledne a potom jsme šli ven, tak pleť byla trošku, ještě zelená, ale kdybych nevěděla že jsme masku nanášeli, tak bych to ani nepoznala, ale z čeho jsem já i teta měli radost bylo že pleť byla opravdu hladká jako dětská prdelka :D a krásně jemná hydratovaná a krásně pružná no prostě paráda!
Krásný výsledek, teta si masku nechala doma a určitě jí nepoužila naposledy!Jen litovala toho že si masku nedala i pod oči, ale měla strach, jestli maska bude opravdu dobrá.

Opravdu všem kdo máte horší pleť, tak doporučuji!
Hlína je od značky DNC!
Cena zelené hlíny je 120 Kč, na balení ve, kterém je 100 g prášku.


Moc děkuji firmě, za poskytnutí zelené hlíny k recenzi!
Také děkuji tetě, že mohla být můj pokusný králík :)...


MÁTE S HLÍNOU ZKUŠENOSTI ? POKUD ANO, JAKÉ?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!