recenze

RECENZE | Lesk na rty od cien

14:20:00 Nela Procházková 0 Comments

Přeji Vám krásný, první víkend po letních prázdninách!
poslední týden než jsem šla do školy, jsem jela na dva dny ke kamarádce do Brna znám jí už skoro 12 let (no není to nádherné?).

A to bych nebyla já kdybych hned nezašla do nějakého obchodu, takže napřed jsem zavítali do drogérie, ale o tom někdy jindy a potom odpoledne jsem skočili do LIDL!
Ale údajně jsme tam šli pro rtěnky po, kterých již déle pokukuji.
Ne že by tam rtěnky nebyli naopak byli krásné dvě zrovna by se mi ty odstíny líbili, ale bohužel někdo si je chtěl vyzkoušet, takže obě dvě otevřel a testoval i když je to schválně v obale, aby se to nezkoušelo 
(je to stejný, jako by jsme si otevřeli pití, že ho chceme ochutnat)!
Ale to by ještě vcelku šlo, jenže byli ještě k tomu úplně poničené a rozpatlané!
Ale nechtěli jsem odejít s prázdnou, tak jsem si vzala odličovací tampónky a lesk na rty o kterým je převážně tento článek.
Do svých asi 11 let jsem opravdu nesměla mít nic na rtech, ne že bych nesměla, ale já to nesnesla vždy, když jsem si musela mazat rty balzámem, tak jsem si je hned otírala...
Ale teď už je to lepší, takže jsem nechtěla odejít jen s odličovacími tampónkami, tak jsem si do vozíku přihodila jeden lesk na rty, který je s příchutí karamelu :) jiná příchuť tam nebyla.
Hned jak jsme přišli domů, tak začalo testování!
Lesk i přes ten obal (pojistku aby to nikdo neotevřel) krásně voněl :).
Na rtech tu božskou vůni cítím, taky ale když si rty olíznu, tak příchuť karamelu není žádná, ani dobře nechutná, ale tak lesk není na to aby hned po nanesení se olízl, takže to mi nevadí!
Na rtech vydrží, tak 45 minut, což mě přijde fajn, jinak vypadá nádherně, obal je také pěkný, takový obyčejný, ale není nijak oškliví!
Nijak nelepí, což jsem velmi ráda, opravdu stačí na rty nanést malou kapku a pro hydrataci to bohatě stačí, takže lesk také nádherně rty hydratuje a mají, takový krásný přírodní nádech a lesklost :)

Lahvička má 12,5ml a v LIDL jsem ho koupila za 17 Kč


JAK VY JSTE SPOKOJENÍ S PRODUKTY OD ZNAČKY CIEN?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!