recenze

RECENZE | Lesk na rty od Gabriella Salvete

6:59:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj, holky!
tento článek bude o mojí první věci od Gabrielly Salvete, ano je to moje první věcička.
Jak jste mohli číst ve článku na recenzi, také lesku na rty akorát od značky cien, tak ano tento lesk na rty jsem koupila v drogerii v Brně.
Na tento lesk jsem se dívala delší dobu, po prvý jsem po něm jen pokukovala a nekoupila jsem si ho, ale místo něho jsem si koupila jiné věci akorát byli od essence, ale o těch se dozvíte v jiném článku.
Na lesk jsem pořád myslela, tak jsem se pro něj vrátila, ale to bych nebyla já kdyby si k němu ještě něco do košíku nepřihodila, takže nějaká ta kosmetická věcička tam ještě byla, ale o tom někdy jindy.
Lesk mám v odstínu číslo 08, bohužel jiný odstín tam nebyl, ale to nevadí tento je také krásný.
Obal je takový obyčejný, ale v něčem je hezký, takže mě se líbí :) hlavní je pro mě že je od Gabriella Salvete.
Nejdůležitější, ale pro mě bylo že nádherně voní, taková nasládlá vůně cítím tam med :)


Aplikace lesku na rty je, jako u normálních lesků na rty, tím pádem se na rty nanáší tím chlupatým štětečkem :)
Lesk nijak nelepí a rty jsou po nanášení krásně hydratované a příjde mi že je lesk opticky zvětší.
I když lesk má barvu oranžovou, tak rty oranžové nejsou!



Lahvička má 8,5 ml, lesk jsem koupila za 29 Kč ve slevě, ale jinak by stál 79 Kč


MÁTE TENTO LESK OD GABRIELLA SALVETE?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!