recenze

RECENZE | Řasenka volume mascara od essence

6:50:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj!

mám tu pro Vás další recenzi na nějaký kosmetický produkt.
Ano tento produkt jsem si koupila, jak jsem byla u kamarádky Klárky v Brně, na tu řasenku jsem se již dívala předtím, ale nějak mě na první pohled nezaujala, potom jsem jí viděla v drogérii v Brně, tak tam byla poslední, ale nevzala jsem si jí.
Potom mi kámoška říkala, že tu řasenku má také, tak jsem se jí u ní doma zkusila a připadala mě fajn a za tu cenu!Tak jsem se pro ní do drogérie vrátila :).
Jelikož v prodeji končí a od podzimu, již nebude k sehnání, tak byla opravdu za hubičku!


Řasenku jsem hned druhý den začala testovat!
Jako prvně hned začnu obalem možná jsme sama, ale opravdu napřed jsem nevěděla co to je, protože mi to připomínalo pastu, ale když jsem se dozvěděla, že je to řasenka, tak to mně velice překvapilo.
Ale teď se mi obal celkem líbí.
Jen co mi teda vadí, je ten kartáček, ano má být rovnej, ale jelikož jsem kartáček viděla u kamarádky, tak jsem se na kartáček nedívala, ale doma jsem řasenku otevřela a uviděla toto, ale tak nevadí pracovat se s ním dá.
Řasenka řasy neslepuje, ale pokud někdo má málo řas, tak tady ta řasenka pro něj vhodná není, jelikož já jich také nemám moc, tak musím používat ještě jednu, ale o té recenze někdy jindy.
Jinak řasenka vydrží celý den, ani se nijak nedrolí.
Řasenka má 7ml, cena byla 30 Kč!

MÁTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI S TOUTO ŘASENKOU?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!