recenze

RECENZE | Rtěnka od essence

13:29:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj, krásky :)
mám tu pro Vás další recenzi o rtěnce, která je od dost oblíbené značky nejen u mladých dívek, ano je od essence.
O těchto rtěnkách jsem již slyšela a tak jsem neváhala a vzala jsem si jí, abych jí vyzkoušela :)

Tuto rtěnku mám z drogerie v Brně :) na výběr ze tří odstínu, byla tam taková do hněda tu si vzala kamarádka, nebo taková více růžová než ta kterou jsem zvolila já!
Ne že by tam bylo, tak málo odstínu, ale ostatní odstíny již byli za normální cenu a ty, které byli ve slevě, tak už na podzim končí a nebudete si je moc koupit.
Balení rtěnky je v černé barvě mě se to balení líbí :).
Nejvíce se mi líbí že uprostřed toho balení je proužek (nevím jak to vyjádřit) ve stejném odstínu jako je právě rtěnka :).
Jinak rtěnku mám tedy v odstínu 10 COTTON CANDY a barvě je krásná, sice vypadá celkem dost tmavě růžová, ale na rtech je krásně sladce růžová.