recenze

RECENZE | Balea suchý šampón

20:24:00 Nela Procházková 1 Comments

Ahoj, holky!


dnes tu pro Vás mám recenzi na suchý šampón od Balea, který jsem již dlouho chtěla vyzkoušet a když jsme jednou zamířila do dm, tak jsem si na něj vzpomněla :) chvíli jsem ho mezi regály hledala a úspěšně našla!
V dm bylo suchých šampónů na výběr více ale já protože skoro vždy vybírám podle designového obalu a ceny, samozřejmě i podle recenzí na netu, tak padla ruka pro tenhle!

Doma jsem ho hned vyzkoušela a to co slibuje, tak opravdu plní :) ale jen na pár hodin proto ho používám jen pro nouzové situace, rozhodně ne že si hlavu díky němu nebudete mýt další dny.
Šampón vydrží poměrně dlouho, pokud ho nebudete používat furt,jak jsem už psala používám ho jen jako nouzovku proto ho využiji 1-2x do měsíce někdy ani to ne...

Než si ho nastříkáte na vlasy, tak si vlasy pořádně rozčešte. A poté suchým šampónem zatřepte, potom až začněte stříkat na hlavu.
Nanáší se jen na kořeny vlasů, poté protože jsem brunetka, tak mám vlasy bíle, tak je důkladně vytřu ručníkem a poté vlasy zase rozčešu!

Balení má 200ml.
Cena suchého šampónu je cca 75 Kč

POUŽÍVÁTE SUCHÝ ŠAMPÓN?

Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. Mne tento sucháč nevyhovoval, neviem, či je to tým, že nemám krčné mandle, ale strašne ma z neho dusilo, takže som ho po čase skrátka vyhodila, pretože som sa vždy po aplikácii neskutočne rozkašľala.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!