recenze

RECENZE | Maska na vlasy od avon

7:02:00 Nela Procházková 1 Comments

Je tu další recenze, tentokrát je to ohledně masky na vlasy.
Má to celkem zajímavou, až trapnou historii, já vám jí napíší, jelikož mi masku dala teta, tak jsem si jí hned otevřela a čuchala vůně je úžasná, ale maska má stejné balení jako krém na obličej, tak jsem si myslela že je to krém na ruce a nepřečetla si co to vlastně je :D, tak jsem si jí začala mazat na ruce, ale pak mě sestra řekla, že jí chce zkusit taky a teď se na to tak dívala, jelikož je to maska, tak v sobě má takové hrudky a vypadá, že je zkažená, tak jsem šla za tetou a pak jsem se dozvěděla, že je to maska :D.
Asi po měsíci jsem masku poprvé vyzkoušela a je úžasná, vlasy krásně zjemní a hydratuje, po aplikaci jsou jemnější, krásně zdravé a hlavně lesklé.
Já dostala příchuť švestkovou, ale příchutí je víc.
Balení jak už jsem řekla, je v obyčejném kelímku, který je stejný jako krémy na ruce od avonu.
Aplikace je jednoduchá!
Vlasy si umyjete šampónem a všemi produkty, které normálně používáte a trochu si vlasy osušíte, ale ne fénem!
A pak si na vlasy masku nanesete a 5 minut necháte působit :) poté vlasy umyjete a je hotovo.