KOSMETIKA

DRUHY EOS BALZÁMY NA RTY

7:02:00 Nela Procházková 2 Comments

Eos balzám na rty zná snad každý, kdo se pohybuje v kosmetických novinkách světa!
Konečně i já jsem si pořídila balzám na rty (eos), takže čekejte brzy můj názor na eos a jestli je opravdu, takový jak se o něm mluví.

Firma eos vydala novou kolekci, která je již déle dostupná a někdo už ho možná vlastní :)



Každý eos obsahuje:

- olivový olej
- včelí vosk
- jojobový olej
- přírodní aroma
- bambucké máslo
- slunečnicový olej
- extrakt ze stevie
- vitamín E
- limonene, linalool
- 7g

Medicated Tangerine - Léčivá mandarinka



Lemon Drop with SPF 15 - Citrón 


Sweet Mint  - Sladká máta


Honeysuckle Honeydew - Sladký meloun


Blueberry Acai - Borůvka


Strawberry Sorbet - Jahodová zmrzlina

Pomegranate Raspberry - Granátové jablko s malinou


Summer Fruit - Letní ovoce


Vanilla Mint - Vanilková máta


Coconut Milk - Kokosové mléko


Barbados Heat Wildberry - Směs lesního ovoce

LIMITOVANÁ EDICE - A ray of holiday Sunshide
- Indian Summer: Orange Blossmon - Pomerančový květ
- Aloha Hawaii: Strawberry Kiwi - Jahodové kiwi
- St. Barth´s Sunrise: Pink Grapefruit - Růžový grepfruit


Balzámy seženete na netu TADY

VLASTNÍTE NĚJAKÝ EOS BALZÁM NA RTY?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Ahojki prosim te za kolik si eos kopila a na jakych strankach....

    Diky týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Týno,
      eos jsem koupila u jedné paní na mimibazaru, která eosy dovaží z USA. Žije v Brně, takže jsem měla možnost osobního převzetí a neplatila jsem poštovné. Jeden eos mě vyšel na cca 119 Kč, ale teď mě příjde, že se ceny eosu zase zvětšily..

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!