recenze

RECENZE | Bělící pasta od značky SilverCare

7:03:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj, krásky!
již delší dobu si přeji mít ten krásný bílý úsměv ale pořád se mi to nedaří, vyzkoušela jsem již několik produktů pro krásnější úsměv, ale žádný nebyl zdaleka tak dobrý, jak bych si je představovala (bohužel).
Když mi firma Allnature nabídli si vybrat produkt k recenzi, tak jsem si vybrala tento, jelikož jsem byla zvědavá jestli opravdu funguje!
S touto firmou již spolupracuji po několikátá a vždy mi vyhověli, paní se kterou si píši je velice příjemná, takže pokud by jste měli jaké koliv dotazy, tak se nebojte zeptat...


Pasta mi přišla ve stejném balíčku jako již zmiňovaný produkt na tomto blogu TADY.
Balení pasty je velice pestré a oči dokáže zaujmout.
Pasta je vyrobena v Itálii a výrobce je firma Spazzolificio Piave S.p.A..
Firma nevyrábí pouze bělící pastu ale také zubní pastu pro citlivé dásně, zubní pastu s kombinovaným účinkem proti tvorbě zubního kamene a dentálního plaku, různé mezizubní kartáčky, dentální nitě a všelijaké různé zubní kartáčky, ano tyhle všechny věci naleznete i v drogérii ale značka SilverCare dělá speciální produkty, které v sobě obsahuje stříbro což znamená že produkty neroznáší bakterie v dutině ústní, ale naopak je likviduje...
zdroj