recenze

RECENZE | Jednorázové podpažní vložky - BeDry

6:49:00 Nela Procházková 2 Comments





Ahoj!
dnes Vám předvedu dost zajímavou věc, která není ani fashion či beauty, ale trápí skoro každého 3-5 člověka (bohužel), ano je to pocení a dnes Vám ukážu úžasnou věc, která Vám zpříjemní život (ano je to celkem dost silné slovo, ale je to tak) i mě trápí pocení i když ne tolik ale když jsem ve stresu tak mám ještě větší stres z toho pocení, než z té situace :(.

I když existuje milión deodorantů a antiperspirantů, tak jsem nenarazila na žádný, který by byl opravdu tak dobrý a byla bych s ním aspoň na 99% spokojená...
Ale když mě kontaktovala firma, která se zabývá pouze produkty proti pocení, jestli nechci pro Vás otestovat tyto podpažní vložky a ještě jeden produkt o kterým si povíme někdy jindy, tak jsem neváhala a s radostí souhlasila!

Balíček byl u mě za cca dva dny a komunikace s paní Lucii Rocarkovou byla úžasná a produkty mi došly krásně zabalené a nijak nepoškozené.

Pečlivě jsem si pročetla letáček, který mi byl k podpažním vložkám zaslán a poté si je opatrně podle postupu nalepila na šedé tričko.
Jelikož mi byly podpažní vložky zaslaný pro použití na dlouhý rukáv, tak jsem je nalepila na dlouhý rukáv :) a šli nalepit krásně, bez jaké koliv komplikace!
Pouze po nalepení nastali různé obavy, např. co když to půjde přes to tričko poznat 
(i když jsem měla teplejší tričko ve stylu mikiny) a nebo co když to bude nějak šustit či co já vím :D no prostě takový ty holčičí zbytečné obavy.
Ano obávala jsem se úplně zbytečně, všechny nebyly uskutečněné, takže žádné šustění ani nic přes tričko nebylo poznat, jelikož podpažní vložky vůbec nejdou vidět ani je necítíte!
Nebo jsem si říkala, jestli jsem to náhodou nenalepila špatně a hlavní otázku, kterou by si položila každá z nás a do teď možná pokládá "bude to doopravdy fungovat"?

Já Vám s radostí odpovím, že bude!
Všechen pot se vsákne do podpažních vložek a tím pádem usnadní nejen Vaš strach ale také životnost vašeho oblečení.
Jelikož jsou to jednorázové podpažní vložky, tak po použíti se pouze vyhodí.

Existuje více typů podpažních vložek např. na krátký rukáv, dlouhý rukáv nebo kombinovaný balíček v každém balíčku je 12 kusů podpažních vložek!
Podpažní vložky jsou vhodné jak pro ženy tak pro muže, a absorbuje vlhkost až na 8 hodin.

POUŽITÍ:
Po odlepení nálepek od vložek je nalepíme do průramku triček.

Podpažní vložky opravdu doporučuji, jsou vhodné jak pro denní nošení tak třeba, když dojde na den kdy máte nějakou zkoušku či tak něco aby jste se nemuseli stresovat s potu...

Cena je různá podle typu podpažních vložek, ale můj typ který jsem testovala stál - 76 Kč
Podpažní vložky seženete TADY

Více informací o produktech naleznete - pro CZ TADY, pro SK TADY


MÁTE ZKUŠENOSTI S TĚMITO PODPAŽNÍMI VLOŽKAMI?


Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Páni :) to vůbec nezní špatně, něco podobného jsem viděla v Hypermarketu Albert, ale zda to ještě teďka vedou tak to nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu jsou super :) já o nich právě jen slyšela ale nikde je neviděla!

      Měj se hezky a děkuji za komentář...

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!