recenze

RECENZE | Zvlhčující gel Tea Tree od avon

6:24:00 Nela Procházková 0 Comments


Dnes Vám přináším další recenzi na pečující kosmetiku produkt, jsem vyhrála v giveaway u jedné blogerky.
Produktu jsem si v katalogu značky avon nevšimla a proto mě, ještě více gel zaujal a rozhodla jsem zkusit svoje štěstí a co se nestalo, jupí výhra je moje!
Blogerka se mi v dopise omluvila, že jí gel omylem spadl a závit je rozbity, ale nijak to svojí funkci nebere, což mě tedy nevadí stane se a hlavně pokud by se to nestalo jí, tak by se to stalo určitě mě jelikož to víčko je pěkně nekvalitní...



Lahvička je zajímavá, taková dalo by se říct až roztomilá, jelikož je malá, ale široká :) (zas tak malá není).
Gel má zajímavou vůni, když si ke gelu čichnu, tak je na mě  vůně celkem dost chemická, ale na obličeji příjemně voní a už mi vůně nevadí :)
Barva je průhledná, do pleti se rychle vsakuje a nelepí.
Výdrží opravdu dlouho, já gel používám přes 1 měsíc a to opravu každý večer a moc mi toho v lahvičce neubylo i když musím, že stačí na pleť gelu nanášet opravdu málo.


Popis: Zvlhčující gel Tea Tree lehký, nemastný gel obsahuje výtažky z čajovníku.Je vhodný pro všechny typy pleti.
Použití: Aplikujte na vyčištěnou pleť a jemně vmasírujte.


Jak už jsem psala gel, již testuji přes 1 měsíc  a rozdíly znáti na pleti jsou.
Pleť mám takovou více vyživenou, zdravou a hlavně jemnější.
Obsah lahvičky je 125 ml
Cena gelu byla 159 Kč

Moc Terce děkuji, za produkt, který jsem měla možnost vyhrát u ní na blogu!


MÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMTO ZVLHČUJÍCÍM GELEM?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!