TIP

TIP | BOXY PŘEKVAPENÍ

6:25:00 Nela Procházková 0 Comments

Určitě všichni znáte boxíky překvapení jako je např. Lady Box.
Ale jednoho dne jsem projížděla různé blogy a narazila jsem na články s boxy překvapení, které vůbec neznám a byli pro mně novinkou a tak jsem se rozhodla sepsat o nich článek jaké různé boxy existuji v české či slovenské republice!


LADY BOX


Ten zná určitě každá z nás :)
Box vychází každý měsíc a naleznete v něm různé kosmetické novinky.
Co mě trochu vadí je že v boxu jsou jak zkušební balení, tak plné produkty.Cena balíčku na měsíc je 339 Kč, ale více informací se dozvíte na jejich webu! 

ZAJÍCI V KRABICI


Jak už podle názvu jde znát, tak tentokrát box nebude s kosmetickou, ale s jídlem! V krabici naleznete potraviny, které jsou kvalitní a chutný,
Co mně těší je že v tomto boxu naleznete plné produkty.
Cena krabice je 350 Kč

BRANDNOOZ BOX

Ano tento box je zase o jídle, ale tak proč ne? :)
V tomto boxíku jsou vždy potraviny v plném balení a hlavně v něm naleznete novinky, které teprve vyšli na náš trh!
Cena boxu je 330 Kč

BOX4PET


Tento boxík je určen pro vaše mazlíčky :) pokud máte do pejska tak je to přesně pro něj, ale pokud maté kočku tak má vlastní boxík, či naopak pokud maté hlodavce tak má také svůj!
Firma připravuje nový e-shop.
Cena boxíku je 299 Kč

OBJEDNALI JSTE SI NĚKDY BOX PŘEKVAPENÍ?
JAKÉ K TĚMTO BOXŮM MATÉ NÁZORY?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!