OSTATNÍ

VÝHERCE PRVNÍ GIVEAWAY NA TOMTO BLOGU!

15:54:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj :)
vítám u tohoto článku na, který určitě holky, které se do giveaway čekají :)
Dnes se konečně dozvíte, která "Fialovou" giveaway vyhrála, než se dozvíte kdo vyhrál, tak Vám chci hrozně moc poděkovat, zúčastnilo se Vás 15 ale lístečků bylo více, jelikož některé holky přidali komentáře dva.


Do giveaway jsem přidala více věcí!
Kdo pak nám to teda vyhrál?
Já napřed vylosovala 5 lístečků, potom 3, poté 2 a potom už pouze tu holčinu celého balíčku!

Ano vyhrála to Iveta Skutková, které moc gratuluji.
Prosím  Ivetu aby se mi ozvala do 3 dnů na můj e-mail - cumanelka@gmail.com, abych jí balíček mohla poslat co nejdříve, pokud se mi do 3 dnů neozve, tak balíček bude jiné holčiny, kterou znovu vylosuji...

Holky, které nevyhráli tak nemusí byt zklamaný, jelikož poslední den v březnu blog slaví 1.rok s námi a chystám krásnou giveaway!

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!