recenze

RECENZE | Krémová tužka na obočí - avon

9:38:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj holky :)
dnes vám přináším recenzi na vysunovací krémovou tužku na obočí, kterou již používám asi 4 měsíce. Předtím jsem měla obyčejnou tužku na obočí a s barvou jsem byla spokojená ale ne na 100% ani na 99% a tak jsem si objednala z avonu tuto krémovou a na výsledek jsem byla velice zvědavá!


S vykreslováním obočí nemám moc velké zkušenosti jelikož si obočí denně nemaluji a  sama mám celkem kvalitně barevné a husté obočí. 
Hned jak jsem měla tužku v ruce tak jsem jí musela vyzkoušet :D a s výsledkem jsem byla spokojená ale chvilku mi trvalo než jsem se s tužkou naučila pracovat, musím říct že i teď to nemám úplně na 100% vymakané ale přeci nejsem žádná profesionálka!

Na výběr máte ze dvou barevných variant a to pro tmavé až černé obočí - Soft Black a pro světlé až hnědé obočí - Dark Brown, tuto variantu jsem zvolila :) 
Tužka mě hned připomíná gelové linky od avonu které jsou ve stejném balení a těch mám více takže se mě to s krémovou tužku plete a chvíli mi trvá než jí najdu, proto bych volila jiné balení!

Pigmentace krémové tužky je úžasná :) jelikož si s ní můžete dělat různě tmavé hnědé obočí, pouze záleží na tom jak na tužku budete tlačit :).
Výdrž tužky je také super a vydrží vám cca 10 hodin.
Dokonce má v sobě i vitamíny A a E, které poskytují jemnou texturu a napomáhají v boji proti volným radikálům a obnovují kožní a vlasové buňky.

Krémová tužka obsahuje 0,25 gramů
Cena krémové tužky je 99 Kč ze 139 Kč


JAKOU TUŽKU NA OBOČÍ POUŽÍVÁTE VY?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!