recenze

RECENZE | Rtěnka v odstínu 441 Traffic Jam - NYC

8:49:00 Nela Procházková 1 Comments





Ahoj :)
do nedávna jsem nesměla mít nic na rtech ale během půl roku se vše změnilo a miluji různé patlátka na rty a to nejvíce rtěnky :)
V rossmannu jsem si koupila rtěnku s krásným odstínem a pokud se vám tento odstín nelíbí tak zoufat nemusíte ale na výběr máte rovnou asi z 6 odstínu (přesně nevím)...

Z toho odstínu kterej jsem si vybrala se přiznám jsem měla menší obavy, jelikož mě přišel odstín hodně červený ale není to pravda :) rtěnka je sice dost sytě červená ale na rtech takhle nepůsobí, právě naopak :) rtěnka krásně rtíky obarvi dočervena a přidá tomu takový svěží šmrnc!


Balení rtěnky je také velice hezké a hodně se podobá lakům od NYC :) jelikož obě balení mají spolu toho hodně společného.

Rtěnka je dlouho trvající a to je jenom pravda! Jelikož rtěnka na rtech vydrží cca 6 hodin :)
Rty krásně hydratuje (je hodně podobná balzámu) a navíc je na rtech příjemná.
Na rtech vypadá mooc hezky ale stejně jí radši pomáhám tím že si rtíky obtisku na kapesník :)
Navíc rtěnka úžasně voní a nevím jestli se mě to jen zdá nebo tam opravdu cítím svěží lesní plody!

Určitě se hodí nejen na léto ale i na zimu, takže celoročně jí můžete využívat!



Rtěnka má 12g.
Rtěnku mám v odstínu 441 Traffic Jam
Cena rtěnky byla v rossmannu 35 Kč
MÁTE S TOUHLE RTĚNKOU ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. Odstín je velmi pěkný :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!