TIP

1.LEVEL S JILLIAN MICHAELS DNES UKONČEN + MOJE FITNESS

16:48:00 Nela Procházková 0 Comments

Přeji vám krásné pondělí, doufám že jste ho měli aspoň trošku pěkné!


Určitě každý z nás si někdy na nový rok dá nějaké předsevzetí, ale ze 75% ho nikdo nedodržíme (bohužel).
Já si jich dala nespočet, ale buď jsem ho nikdy nedotáhla až do konce a nebo jsem si to jen tak namlouvala a říkala od pondělí, v pondělí to bylo od úterý a takhle to šlo pořád :D.
Ale letos jsem měla opravdu hodně motivací, některý sama vlastně ani nevím, ale prostě je mám v hlavě a něco mě k tomu zdravému stylu a ke cvičení hrozně mooc táhlo.

A už jsem nechtěla aby to bylo OD PONDĚLÍ!
Jelikož pokud opravdu chcete, tak začít můžete kdykoliv! Ale hlavně si vše musíte srovnat v hlavě a mít pevnou motivací a vůli, proč to vlastně toto všechno chcete dělat.
Vždy se mi slovo DIETA nelíbilo, ale teď jsem si k němu udělala takový odpor, sice ani nevím proč to slovo nemám ráda, ale prostě když ho někdo vysloví, hodně lidí si pod něm představí x věcí a nejvíce hladovění! A TO JE NEJHORŠÍ CO MŮŽETE UDĚLAT!
Sice na pár dnů či týdnu zhubnete, ale to tělo si bude tvořit vlastní zásoby a potom až budete hladovět třeba týden a potom si řeknete že by jste si přeci jen ten jeden oběd vzít mohli, na 97% u jednoho jídla neskončíte a tělo po vás bude vyžadovat ty potraviny dál a stejně ty kila naberete zpět a možná ještě více.

Já již v roce 2013 v létě hubla a cvičila, ale bylo to tím že jsem si zpravila jídelníček a cvičila :)
Sice nevím kolik kilo jsem zhubla, ale na mé postavě to bylo vidět. 

Nejdůležitější je si upravit jídelníček, mít ho hezky pestrý a hlavně zdraví, někdo si dělá krabičky či si váží každé jídlo, to jsem dělala také, ale teď to nedělám ale jídelníček mám, ne že jím jak se mi zachce.

Hezky to mám na snídani, svačinu, oběd, svačinu a večeři.
A samozřejmě cvičím, dlouho jsem přemýšlela jak budu cvičit, nebo spíše podle koho. Několikrát jsem slyšela o Jillian Michaels a tak jsem četla různé diskuze a hodně ženám, dívkám to pomohlo a nějaké účinky to mělo. Tak jsem si řekla že to zkusím.
Na youtube jsem si našla video s Jillian Michaels - Shred 1.level a začala cvičit!

1.den
Začala jsem v sobotu dopoledne a hodně mě zaujalo že budu cvičit necelých 30 minut.
A tak jsem si říkala jo to bude v pohodě :D
No řeknu vám že to bylo hrozný, pořád jsem s zadýchávala, měla jsem asi 5 přestávek, tekl ze mě pot! Až jsem skončila, ani chodit jsem nemohla :D připadalo mi že lítám!

2.den
Jak jsem se v neděli vzbudila všechno mě hrozně bolelo :D. Chodit sem nemohla, no hrůza. Ale nevzdávala jsem to! Ale přestávky jsem měla asi pouze tři!

3.den
Pořád mě vše bolelo, ale už jsem se tolik nezadýchávala!

4.den
Svaly mě už tolik nebolely a přestávka byla pouze jedna.

5.den
Naštěstí mě již nic nebolelo a jela jsem dokonce bez přestávky.

6.den
Ráno jsem již viděla že se mi o něco málo zmenšilo břicho a pomaličku mizí ten špíček :D. Dokonce jsem byla již více pružnější a zlepšila se mi i rovnováha.

7.den
Jsem mnohem více pružnější a na břichu jsou viditelné změny, dokonce už i když se najím :D

8.den
Už mě nic nebolí a jsem o mnoho více pružnější a připadám si taková svěží :)

9.den
Jsem o hodně více pružnější a stabilito mám lepší.
Jsou tam více viditelné změny.

10.den
Na tož že jsem dnes měla 1,5 tělocvik, tak jsem jela bez přestávky a břicho se mi už hezky zmenšuje.
Připadám si mnohem pružnější a celkově mám i dobrou náladu...

Za celých těch 10.dní jsem zhubla 0,5kg!

Od zítřka začínám 2.level, tak až ho zase skončím hned se vám ozvu! Na blogu čekejte více fitness receptů a celkově více fitness článků.

Doma máme rotoped, takže dnes si na 5 minut půjdu zašlapat!
A hezky po dnech budu o 5 minut zvyšovat, až skončím na 40 minutách. 

Potom budu na rotopedu 3x týdně 40 minut. 

CVIČILI JSTE NĚKDY PODLE JILLIAN? 
MÁTE NĚJAKÉ PŘEDSEVZETÍ?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!