TIP

2.LEVEL S JILLIAN MICHAELS VČERA UKONČEN

15:11:00 Nela Procházková 0 Comments

Jak jistě víte, tak jsem začala cvičit s Jill :) o 1.level jseme vám říkala v přešlým článku.
Dnes vám řeknu moje zkušenosti z 2.level, jelikož dnes začínám cvičit poslední :)


Kromě cvičení v 2.level jsem cvičila i jiné cviky :).
2.level je samozřejmě o něco těžký, ale čas má úplně stejný, takže cca 28 minut :) k 2.level potřebujete již více místa než u 1.level.
Než jsem začala cvičit s Jill, tak jsem neměla vůbec sílu v rukách (klik jsem neudělala ani jeden) a teď jich udělám 5 :) (chlapských) sice to není žádná sláva, ale i tak je tot malý krůček k úspěchu. 

1.den
Zase jsem o něco více funěla, ale kondičku mám opravdu lepší :) přestávku jsem ale měla pouze jednu.
Tento den jsem byla i 10 minut na rotopedu, možná se divíte proč pouze 10 minut, vždyť se ani za tu dobu nestačí pomalu zahřát svaly, ale zrovna tento týden jsem na rotopedu začínala a každý den jsem zvyšovala o 5 minut.
Plus jsem ještě šla ze školy 3 km běžky rychlou chůzí :)

2.den
Jelikož byla středa a já se ze školy vrátím až v 16 hodin, tak jsem to maličko flákala a celou dobu jsem s Jill necvičila. 
Na rotopedu jsem byla 15 minut.

3.den
To už jsem pilně cvičila :) a znovu jsem šla 3 km.
Na rotopedu jsem byla 20 minut.

4.den
To jsem nebyla ve škole, ale večer jsem trochu s Jill cvičila. Na rotopedu jsem byla 25 minut.
Ráno jsem se vážila a vážila jsem stejně jako 18.ledna, tak jsem již váhala, co s tím.

5.den
Zase jsem pilně cvičila a na rotopedu byla zase o 5 minut déle. Bohužel když jsem stoupla na váhu, ukázala 54,8kg a to už jsem si říkala jak to?! Vždyť jsem v pátek vážila 54,5 kg! Ale potom mě maličko utěšilo, že svaly, váží více než tuk.

6.den
Ráno jsem se šla s Denisek (shih-tzu) projít na procházku (2,5km) a na rotopedu jsem byla 35 minut.
Jill mě pomalu začínala nudit a do cvičení jsem se musela nutit, ale šla podívala jsem se do svého cvičícího deníčku, kolik jsme toho již udělala a tak jsem se do toho nějak donutila :)

7.den
V pondělí jsem měla 2 hodiny tělocviku a tam se mi ukázala, že mi cvičení opravdu pomohlo. Kondičku mám o mnoho násobně větší a tělocvik mě začíná bavit a to jsem vždy do tělocviku chodila s odporem :D
Na rotopedu jsem byla 40 minut.

8.den
Tento den jsem nebyla ve škole a od cvičení s Jill jsem si jeden den odpočinula a na rotoped jsem také nešla, jelikož od tohoto dne mi začal režim (cvičící) že na rotopedu budu 3x týdně 40 minut!
Pouze jsem 5 minut cvičila na vnitřní stranu stehen.
Bohužel jsem stoupla na váhu a ukázala mi 55,4 kg, no a to jsme byla opravdu zklamaná.

9.den
To už jsem začala hodně flákat a vůbec mě cvičení nebavilo, ale cvičila jsem na vnitřní stehen stehen, cviky cvičím také 3x týdně a to cca 20 minut.
Plus jsem byla 40 minut na rotopedu.

10.den
Na to jsem úplně kašlala, ale něco málo jsem cvičila :) a šla jsem ještě 3 km.

No a dnes jsem se zvážila a váha ukázala 53,9 kg! Takže k něčemu to cvičení bylo a je :), takže s chutí dnes budu cvičit 3.level.

Díky 2.level jsem zhubla - cca 1,5 kg..
Takže zatím jsem za 1.level a 2.level zhubla 2kg :)

HUBLY JSTE NĚKDY DÍKY TÉTO VÝZVĚ? 
JAKÉ BYLY VAŠE VÝSLEDKY? 

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!