DIY PRO BLOGERKY | Mini fotostan

7:54:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj :)
dnes tu mám DIY spíše pro bloggerky či pro lidi kteří mají svůj e-shop se šperky.
Jelikož si dnes ukážeme jak si vyrobit mini fotostan, teda vy si můžete vyrobit velký fotostan je to pouze na vás jakou zvolíte velikost krabice. 
Napřed se mi do výroby moc nechtělo tak jsem hledala na netu a našla jsem celkem rychle ale přišlo mi zbytečné za to vyhazovat cca 500 Kč, vím že se to dá nakoupit přes eBay či jiný podobný e-shop levněji ale já přes eBay nenakupuji. 


Určitě mi dají všechny bloggerky za pravdu když nám nepřeje sluníčko či už je pozdě a je tma tak se fotit nedá, neboli lépe řečeno dá ale těžko a fotky vypadají hrozně! A tak mi nezbývalo nic jiného než si fotostan sama vyrobit :)a navíc mám dnes narozeniny tak jsem si udělala menší radost a hned se mi fotí líp! No sami se můžete podívat že fotky vypadají opravdu dobře...

Co budeme k výrobě fotostanu potřebovat?

  • kartónovou krabici
  • washi-pásky (nemusíte, ale já je použila pro lepší design)
  • 4 ks měkkého papíru A4
  • nůžky
  • tužku
  • tavnou pistoli 
Jdeme na postup: