recenze

RECENZE | Oční stín 71 miss atlantis - essence

7:00:00 Nela Procházková 4 Comments

Ahoj :)
nedávno jsem si koupila krásný zářivě modrý stín, jelikož jsem žádný takový ve své sbírce neměla! Tak dnes si ho společně zrecenzujeme.

Stín jak již jsem psala je krásně modrý.
Má v sobě jemný shimmer effect. Já již mám od essence tři stíny tohle je čtvrtý a se všemi jsem byla spokojená i když trošku prášili :( proto jsem byla velice zvědavá jestli to bude takhle i s tímhle modrým stínem.

Obal tohoto stínu není vůbec kvalitní! Vím, co bych za tu cenu jako chtěla že? Ale jednou mi spadl jiný stín na zem a v tu ránu bylo po obale (upadl ten malý šroubeček, co celý obal drží pohromadě).
Pigmentace stínu je moc pěkné (na tu cenu)!
Stín ani moc nepráší, pouze trošku (ale to když si po líčení oddělá lepící páskou, tak nic nejde poznat), rozhodně ne tolik jako předešlé odstíny.
Výdrž odstínu je cca 6 hodin, takže stín vydrží i nějakou párty :) plus když mu pomůžete nějakou kvalitní bází tak vydrží ještě déle.

Určitě se můžete těšit na nějaké líčení s tímto očním stínem!

Já mám oční stín v odstínu 71 miss atlantis
Stínu je v balení 2.5 g.
Cena stínu byla 35 Kč byl ve slevě


LÍBÍ SE VÁM BARVA STÍNU?