recenze

RECENZE | Rtěnka v odstínu PASSION - avon

7:01:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj :)
přináším vám recenzi na rtěnku se kterou jsem měla menší obavy ale nakonec jsem si na ní zvykla!


Já jako čerstvě 14-ti letá holka se trošku nějaké výraznější rtěnky obávala, ale nakonec jsem zvolila trošku červenější barvu ale ne zas tak červenou :D.
Ale musím říct že se mi tato barva moc líbí a pomaličku půjdu do tmavší...

Tato rtěnka je od značky avon COLORTREND.
Jako prvně začnu obalem, ten je klasicky čistě bílý a zase s průhledným proužkem okolo víčka (nevím jak to lépe popsat) mě se takhle obal líbí, jelikož mě přijde takový čistý a ničím nepřeplácaný :)

Obecně kosmetiku avon mám ráda ale nejvíce mě vadí že si odstín nemůžu nijak vyzkoušet (pouze na vzorečku ale to ne všechny rtěnky) takže občas tu správnou barvu nějak neodhadnu (jako se mi to stalo úplně poprvé a ta barva je vážně hrozná :D)!
Rtěnka hezky rty hydratuje (i když si napřed na rty nenanesete balzám).
Tato barvička je na rtech hrozně pěkná a rty jsou po ní krásně svěží a celkově vás prozáří...
Bohužel výdrž rtěnky není zas tak vysoké ale za tu cenu to sedí :) rtěnka vydrží celkem 5 hodin.

Odstín rtěnky je PASSION
Cena rtěnky byla 49 Kč


LÍBÍ SE VÁM TENTO ODSTÍN?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!