recenze

RECENZE | Zelený stín - NYC

7:56:00 Nela Procházková 0 Comments

Ahoj :)
dnes vám ukážu recenzi na oční stíny od New York Color.
Když jsem byla ve městě, tak jsem skočila na rychlo do Rossmannu pro nějaký lak. Ale znáte to, jdete pro jednu věc ale u pokladny na běžícím pásu jich vidíte nejméně 2x víc :D 
Tenhle stín se mi hned na první pohled líbil :) ale měla jsem obavy že na mě bude moc tmavý, ale to jsem ještě nečekala co z něj doopravdy vyleze :(

Jelikož tam neměli testr tak jsem si nemohla pigmenataci vyzkoušet, a tak jak se říká jsem šla na vlastní pěst.
Na stín jsem se velice těšila, jelikož doma nemám žádný takový zelený stín :) a navíc jsem neměla ani žádný stín od NYC, pouze laky.

Hned jak jsem došla domů tak jsem stín zkusila!
Po stínu jsem musela přejet nejméně 2x aby to vůbec byla zelená barva, jinak to byla nějaká nepopsatelná, neexistující barva!
Balení má New York Color celkem vymakané, ale tentokrát mi tolik nešlo o to balení, jak o tu pigmentaci toho stínu.
I když jsou stíny fakt dobře zapečetěné tak i maličko práší :(
A o výdržnosti stínu radši nemluvím!

V krabičce naleznete i  jeden malí aplikátor, který já tedy nikdy nevyužiji a doma jich mám nespočet ale musím říct že ten se jim celkem povedl :) hrozně se mi líbí na tyčince u aplikátoru jejich logo!

Zelený stín je v odstínu 911 On the Radar En Ligne de Mire
Stínu je v balení 2.2g
Cena stínu byla 35 Kč jelikož byl ve slevě, jinak by stál cca 60 Kč
JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE VY SE STÍNY OD NYC?