TIP

3.LEVEL S JILLIAN MICHAELS JE UKONČEN + SHRNUTÍ CELÉHO DOJMU

7:32:00 Nela Procházková 0 Comments

A je za mnou 30.denní cvičení s Jillian Michaels, třikrát hurá!


Je to k neuvěření, ale je to tak! Je za mnou přesně 30 dní cvičení s Jillian Michaels. Je to něco úžasného to číst, když vím že jsem to nevzdala a to je asi poprvé, jelikož vždy jsem s tím za 5 dní skončila, i když bohužel kvůli nemoci jsem musela nějaké dny odložit, ale i tak tu máme výsledky.
Na těle pozoruji pouze malé změny a to zejmena na břichu, rukách v nich mam větši silu a dokonce uďelam i 5 kliku (chlapských), ano neni to moc, ale když jsem začinala s Jill cvičit, tak jsem neudělala ani jeden.
Stehna mám ohodne vic zpevněná a mam lepsi zadeček a hýždě..

Rozhodně s tím neplánuji skončit, jelikož jsem si dala nějaký cíl a do léta si ten cíl chci a chci odškrtnout :) a to taky udělám, jelikož jak mě okolí zná, tak když něco doopravdy chci, tak si za tím jdu chtě, nechtě :D

Musím vám říct, že 3.level byl těžší než se zdál.
Moc mě už ani nebavil, ale to přeci neznamená, že s ním přestanu. 

1.den
To byla makačka, i když rozhodně ne tak velká jako u celého začátku této výzvy. 
Také jsem si dala 40 minut na rotopedu.

2.den
Přestává mě to bavit, ale nekončím!
Tady jsem si dala procházku 1,5km a cviky na stehna, břicho a boky..

3.den
Pustila jsem si televizi a zase jsem začala cvičit i s náladou :)
Rotoped 40 minut + cviky na stehna, boky a břicho.

4.den
Měla jsem 2 hodiny tělocviku, takže jsem si dala malou pauzičku.

5.den
U cvičení jsem si pustila písnička a zase byla plná energie na cvičení :D
Cviky na stehna, boky a břicho + hopsání půl hodiny po pokoji.

6.den
Cvičila jsem s Jilli jako každý jiný den. Byla jsem 15 minut na rotopedu + dělala jsem cviky na boky, stehna a břicho.

7.den
Vůbec mě to nebavilo, ale i tak jsem nepřestávala.
Cviky na stehna, boky a břicho.

8.den
Bohužel se mi v rodině stala dost smutná událost a i na mě přišla chřipka, takže jsem si po zbytek dní dala jednu velkou pauzu, neboli tečku!

Na začátku 3.level jsem měla 53,9kg po ukončení mám 53,4 kg..
Za 3.level jsem zhubla -0,5 kg

Za celkovou výzvu jsem zhubla - 2,5kg, což není moc, ale také málo :) 

Rozhodně nemíním s cvičením skončit, akorát si tento týden dávám pauze, jelikož jsem nemocná.
Ale na příští týden hledám nové cviky a asi to zase bude nějaká výzva s Jillian Michaels.


JAK JSTE NA TOM VY? JAKÉ JSTE MĚLI VÝSLEDKY?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!