KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE | I love nude

8:45:00 Nela Procházková 1 Comments

Nevím jaký názor máte vy, ale mě přijdou limitky od essence čím dál více nudnější. A tak jsem se těšila s jakou limitkou se ukáží tentokrát...


V předešlých měsících se na blogu moc limitky neobjevovaly, ale to jsem se rozhodla změnit. 
Již jste limitku mohly vidět v lednu.

Limitka nese nude ve svém jméně a jak jsem psala nahoře ve článku, tak tady ta limitka se mi celkem zamlouvá :) ale nejvíce se mi líbí rtěnky a laky na nehty.


V této limitce nalezneme oční stíny, řasenku, lesky na rty, rtěnky a laky na nehty.

Oční stíny
03 crème brûlée, 01 vanilla sugar, 02 cake pop, 04 sweet like chocolate, 05 my favorite tauping,06 coffee bean..
Cena - 75 Kč

Řasenka

Cena - 95 Kč

Lesky na rty

01 shy beauty, 06 soft almond, 05 just nude!, 03 taste the sweets, 
Cena - 60 Kč

Rtěnky

01 wearing only a smile, 04 it's nude time!, 02 porcelain doll,  03 come naturally, 05 cool nude
Cena - 70 Kč

Laky na nehty

05 pure soul, 03 i'm lost in you, 04 cupcake topping, 02 i nude it, 07 hope for love
Cena - 55 Kč


Mě se z této limitky líbí ten prostřední lak a  ta poslední rtěnka :)

Tato limitka by měla být v obchodech od února!
Více se dozvíte TADY

LÍBÍ SE VÁM TATO LIMITKA?

Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!