recenze

MASIVNÍ NÁHRDELNÍK - zenya.cz

9:34:00 Nela Procházková 0 Comments

Miluji bižutérii, ale to asi každá z nás :) jistě již víte že jsem ke spolupráci od eshopu zenya.cz dostala čtyři produkty, dva jsem vám již ukázala a teď přišel ten pravý čas ukázat vám i ten třetí :D 

Tentokrát to nejsou žádné náušnice, ale krásný masivní náhrdelník.
Jelikož se v roce 2014 rozšířil takový obrovský hit, nosit krásné masivní velké náhrdelníky, nemohla jsem být pozadu :D i když já si ten svůj pořídila až v roce 2015, ale to už je pouze takový detail...

Náhrdelník je ve stříbrné barvě a je božskej <3!
Sice mě chvilku trvalo si na náhrdelník zvyknout, když jsem ho měla na krku, ale po pár minutách bylo vše okej.
Hodí se jak na různé společenské akce, tak třeba pouze na nějakou schůzku atd.. :) 
Hrany nejsou vůbec ostré a ani mě náhrdelník na krku nestudil.

Jak na fotce detailně můžete vidět, tak náhrdelník má speciální kroužek na zapínání, takže máte již ukázanou tu správnou velikost, jak mít náhrdelník na správné velikosti.

Náhrdelník sežnete TADY
Cena náhrdelníku je 99 Kč běžná cena je 139 Kč


MÁTE RÁDY TAKOVÉ KRÁSNÉ MASIVNÍ NÁHRDELNÍKY?