OOTD

OOTD | Nude candy

8:15:00 Nela Procházková 2 Comments

Nude barvy mám ráda, jsou takové jemné, sváteční a hezké :)
Nude candy

Hrozně se mi líbí tyto kalhoty, ale ne ty z vysokým pasem. Tyto jsou z Topshopu, za cenu 1 254 Kč.
Hrozně se mi líbí tady ten peplum top :), tenhle je z AX PARIS, za cenu 499 Kč. Cardigan je k tomuto outfitu jako dělaný :D tenhle je z Vero Moda, za cenu 589 Kč.
Nevybrala jsem žádné tenisky, balerínky, ale lodičky na klínku. Tyto se mi hrozně líbí :) jsou od značky Timeless, za cenu 999 Kč.
Psaníčko je moc hezké a nejvíce se mi na něm líbí ty detaily :). Je z Elise Ryan, za cenu 1 683 Kč.
Žádnou extra kosmetiku jsem nevybrala, ale pouze rtěnku od Dolce&Gabbana, za cenu 1 499 Kč.

Celý outfit stál 6 523 Kč
Outfit naleznete TADY


LÍBÍ SE VÁM TENTO OUTFIT?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!