recenze

RECENZE | Fialový lak na nehty - BeautyLine

6:53:00 Nela Procházková 2 Comments

Ahoj!
nedávno se mi do rukou dostal tento fialový lak :) z KIKU.

Měli na výběr z více barev, ale já fialovou miluji a tak jsem si samozřejmě vybrala fialovou.
Barvu bych hodně přirovnala k světle levandulové :)
Obal laku je hodně obyčejný a hodně podobný lakům od rimmelu.

Krytost laku je slušná :) stačí pouze dvě vrstvy.
Dokonce i lak rychle schne.
Lak je trošku tekutější, ale ničemu to nebrání!
Tím pádem se hodí jak pro lakování na celý nehet, tak pro drobné doplňky na nehtech.

Štěteček laku je pro mě moc dlouhý a tenký, takže se mi sním nehty špatně lakují.
Ale žádné rýhy či tak něco nedělá. 

Lak má 10ml
Cena laku byla 25 Kč, celkem mě pobavilo jak na lahvičce píší jaká by byla cena tohoto laku za litr :D


MÁTE VE SVÉ SBÍRCE NĚJAKÝ LAK Z KIKU?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!