OSTATNÍ

BLOG SLAVÍ SVÉ 1.NAROZENINY

16:04:00 Nela Procházková 2 Comments

Dnes blog slaví své 1.narozeniny!
Já jsem typ člověka, kterej když něco opravdu hodně, ale hodně chce, tak si za tím jde a do ničeho si nenechá kecat :-D.
Je to neuvěřitelný, že jsem pravidelně na blog přispívala a nepotřebovala jsem žádnou pauza.
Blog mě stále hrozně moc baví a denně mám nové nápady na články.


Nyní i s dnešním článkem, když nepočítám ty články, které jsem smazala, jelikož jsem s nimi nebyla spokojená, tak na blogu je 274 publikovaných článků.

Za rok má blog přes 20.000 zobrazení a 27 pravidelných čtenářů :)
Na fcb stránce blogu je nyní 37 like.
A na instagramu, který mám dohromady s mým osobním životem mě sleduje přes 220 lidí.

S blogem také spolupracuje nebo spolupracovala hodně e-shopu a firem.
Nejen, že na blog chodí hodně lidí z České republiky a Slovenska, ale i Ruska, Spojených států, Německa, Ukrajiny, Francie, Thajska, Indonésie, Irska, Rumunska, Polska, Velké Británie, Švýcarska, Portugalska a z mnoha dalších států.

Vzhled blogu jsem změnila již 3x, nejen úvodní fotku, ale i pozadí, které ze začátku bylo puntíkované a poté bílé, což je do teď a o změně, ani neuvažuji.
Na blogu byla pouze jedna giveaway, takže do budoucnosti nějakou plánuji, ale kdy to bude, tak to je překvapení :)

Jak jste si mohly všimnout, tak jsem začala žít zdravější životní styl.
Takže na blogu můžete očekávat, také hodně zdravých receptů a hodně fitness článků.

Chci Vám poděkovat, že můj blog čtete.
Doufám, že se vám blog bude líbit nadále a nebo i více, než předtím, jelikož vždy je co vylepšovat :)

Jako menší dáreček jsem vytvořila novou úvodní fotku, takže bych byla ráda, kdyby jste se mi do komentářů ozvaly, jak se vám líbí :)


Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!